“Goed eten, vriendelijke service”
Beoordeling van Privilège Brasserie

Privilège Brasserie
Geclassificeerd als nr. 9 van 26 Restaurants in Aywaille
9 juli 2020 beoordeeld

Goede brasserie. Geen Michelinkeuken, maar wel degelijk, vers en voldoende.
Personeel was zeer gedienstig. Ook al was het zeer druk, alles verliep vrij snel en gemoedelijk.
Topinterieur :)

Datum van bezoek: juli 2020

6 december 2019 beoordeeld

Hadden voor 6 gereserveerd omdat we goede recensies gelezen hadden en omdat de foto's en video's op internet bijzonder meevielen. Kregen een tafel achteraan, vlak onder een niet-geïsoleerd venster: kille plaats ondanks radiator die ervoor aanstond. Buiten vroor het.
Een aantal aperitiefdrankjes waaronder Crèmant d' Alsace die op de lijst stond, hadden ze niet. Ook de Luikse slaschotel was niet verkrijgbaar, ofschoon die op hun internetsite vermeld stond. Conclusie: we zijn niet gebleven.

Datum van bezoek: december 2019
27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was er druk .. gelukkig voor ons nog een plekje Onze hond kon zonder problemen mee. Werd ook meteen voor water voor haar bezorgd. Mooie lunch kaart. Ik had de Carpaccio met foie du gras als voor en hoofd een heerlijke zalm salade. Toetje crème brule We gingen zeer voldaan van tafel. Vriendelijk personeel ook !

18 oktober 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst. Mooie zaak. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Slaatje met warme geitenkaas was heerlijk. Kom zeker terug.

13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen, en ondanks een vol terras gelijk een plekje, de hond was geen probleem. We werden ondanks de drukte snel geholpen, ze hebben een uitgebreide wijn en menu kaart, de bediening is uiterst vriendelijk, attent en snel, ze hebben overigens ook een kaart met Nederlandse vertaling. Ik had de Foie gras als voor en mijn vrouw de carpaccio met eendenlever, presentatie was mooi, het eten was heerlijk. Als hoofd had ik de zalm met geitenkaas en mijn vrouw de salade met zalm, wederom was de presentatie heel mooi en was de smaak perfect in balans, mijn dochter had ondertussen een smoothie besteld met aardbeien en banaan, die was ook heel goed. Kortom, genoten van een zeer goede en complete ervaring wat eten, omgeving, service en smaken. Ga zo door!

Reizigers die Privilège Brasserie bekeken, bekeken ook

Aywaille, Provincie Luik

In Privilège Brasserie geweest? Deel je ervaringen!