Stijn S
Geel, België

Geen goede prijs/kwaliteit verhouding

Beoordeling van Pairi Daiza Resort
2,0 van 5 bollen6 nov 2023 beoordeeld
Na lang twijfelen (want:duur!) toch een verblijf in Pairi Daiza geboekt, gekozen voor Full Moon lodge. Die is mooi maar zetelbed valt stuk als je er in gaat zitten, het servies en bestek is totaal niet volledig voor het gezelschap en het beloofde bubbelbad met chromatherapie is defect. Door slechte weerstomstandigheden werden de wolven en beren binnen opgesloten en hebben wij ze niet gezien. Hier kan het park natuurlijk niets aan doen maar we hadden ergens wel een compensatie verwacht die in verhouding lag met de betaalde meerprijs om hier te kunnen slapen (mochten enkel aansluiten bij een korte geleide tour). Omdat we met erg kleine kinderen het park bezochten wilden we regelmatig binnen even opwarmen maar dat was niet mogelijk. Pinguin bar megalang aanschuiven, restaurants slechts beperkte tijdstippen open en anderen dan weer te reserveren of geen plaats meer (we werden echt weggestuurd, ook na lang aanschuiven). We werden naar Oasis gestuurd en dat was in orde, maar verspreid over het park mogen meer van zulke zaken staan! Niet enkel in open lucht a.u.b. Kortom: verblijf boeken we niet meer (prijs/kwaliteit kan beter!) en het park gaan we enkel nog in de zomer bezoeken met mooi weer.
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met familie
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Chambre Caval Kade pour 2 personnes
    12.4 km van Pairi Daiza Resort
    14.6 km van Pairi Daiza Resort
    Meer hotels in Brugelette bekijken
    Beoordeeld op 20 augustus 2023 via mobiele applicatie

Accommodatie was oké, sauna en bubbelbad waren in orde. Enkel minpunt was dat de kuisploeg nog wat vergeten was, direct rechtgezet na dit doorgegeven te hebben aan de receptie.
    Zicht op de beren was zeer goed, ze gaan regelmatig rond in hun terrein dus ze passeren wel eens voor bij je huisje.
    Zeker de moeite tijdens het voeder moment dan kan je ze vlak voor je raam zien.
    De latere en vroegere toegang tot het park zijn goed meegenomen en geven je de kans rustig naar bepaalde dieren te kijken en ook voeder momenten te zien voor de opening van het park.
    Echter zijn deze momenten strategisch gepland zodat er sommige samenvallen, als je ze allemaal zou willen meemaken moet je sowieso 2 nachten boeken voor de toegang te kunnen hebben.

Eten was oké, buffet was vrij standaard zowel ‘s ochtends als ‘s avonds.

Datum van verblijf: augustus 2023
    Beoordeeld op 31 juli 2023

Als familie keken wij uit naar het bezoek aan het bad bij de olifanten , die trompetterde van plezier , de capriolen van de zeeleeuwen , de tijgers hadden onze volle aandacht. Echt indrukwekkend.

Kamertip: Als je kan bezoek dit uitstekende park in 2 dagen , er is zoveel te doen te beleven , neem je tijd en geniet van dit zeer mooie park , met
    Datum van verblijf: juni 2023
    Beoordeeld op 23 juli 2023

Een uniek beleving om te kunnen verblijven in toch wel de mooiste dierentuin in de wereld.

Heerlijk vertoeven in een prachtig kader, de dieren kunnen ontmoeten op momenten dat dit anders niet mogelijk zijn en daardoor ook unieke momenten beleven.

Een prachtige accommodatie met al het nodige aanwezig, ideaal om te genieten na een dag in het park.

Het avondmaal zorgt voor elk wat wils met een ruim assortiment aan koude en warme gerechten en een afsluitend rijkelijk dessertbuffet. Ook 's ochtends voldoende keuze in het rijkelijke ontbijtbuffet zowel hartige als zoete keuzes. Allemaal in een mooi kader (Izba & Octopus)

De unieke voedermomenten na het ontbijt zijn zeer tof om mee te maken en leerrijk zoals bij de Stellerzeeleeuwen of de verzorgen die bij de Canadese wolven een woordje uitleg gaf.

Mooi meegenomen waren ook de Estivales die het park van muziek en entertainment voorzien tijdens de zomerperiode

Ook het personeel is super vriendelijk van onthaal tot vertrek.

Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 18 april 2023

Ik heb niet geboekt maar het is heel gemeen want eerst zeggen ze dat het 316 euro was maar toen op eens 600 en er zijn mensen die daar niet op letten en dan veel te veel geld kwijt zijn. Was wel mooie kamer daarom niet 1 maar 2 sterren.

Datum van verblijf: april 2023
    Beoordeeld op 7 april 2023

We hebben er ondertussen al 3x geslapen. Steeds weer met volle moed vertrokken, maar toch teleurgesteld geworden. Het is een prachtig park! En het zou een prachtige ervaring kunnen zijn, ware het niet dat er steeds zoveel problemen waren met de accommodaties. Tijdens ons eerste verblijf was het zetelbed kapot, en de persoon dat daar moest proberen slapen (schuin omhoog, met een groot gat aan het hoofdeinde) heeft natuurlijk geen oog dicht gedaan. Alsook de koffiezet was kapot. (niet leuk na een nacht niets geslapen te hebben.) Op de lakens vond ik ‘s nachts bij het indekken van mijn kind vieze, bruine vlekken, waarvan ik enkel kan hopen dat het chocolade was! En aan het toilet hing nog stoelgang.

Tweede bezoek was beter, enkel de ramen waren kapot en het bad wilde niet goed sluiten.

Derde bezoek was toch ook wel weer prijs. Glas van de veranda was stuk, bankjes waren gebruikt als asbak en mijn kind had daar in zitten spelen (ik had het eerst niet gezien, ook niet verwacht natuurlijk.) Ook weer problemen om het bad te kunnen afsluiten! Uiteindelijk zo lang moeten proberen dat al het warm water weggelopen was (je moet het water laten lopen bij dit rot systeem om het af te sluiten) en ik heb uiteindelijk een ijskoude douche moeten nemen.

Voor de prijzen dat men vraagt, verwacht je luxe, geen problemen. Je zou van je huisjes moeten kunnen genieten, maar uiteindelijk is het niets anders dan stress en problemen oplossen, en daarvoor is het echt wel veel te duur! Als ze een resort willen zijn, en 700€ aanrekenen voor een nacht- 2dagen buiten het seizoen, dan moet het ook van een hoog niveau zijn, en dat is het niet. (Uitgenome de fantastische keuken.)

Bijkomend wil ik ook opmerken dat de mensen met een abonnement bedrogen worden. Met abonnement moet je normaal geen inkom meer betalen, maar bij een overnachting worden deze toch aangerekend! Ze proberen de mensen te lijmen met je krijgt 10% korting op je verblijf met een abonnement, maar je dagtickets worden wel voor 2 dagen aangerekend. Vanaf dit jaar krijgt met als enkel een kind een abonnement heeft geen 10% korting meer, dus moet men voor dat kind terug dagtickets betalen terwijl dit eigenlijk niet zou mogen.

Het wordt steeds duurder, de problemen blijven hetzelfde, en je krijgt er steeds minder voor terug.

Bijkomende opmerking, als je er overnacht hebt, zou je er buiten seizoen ook moeten kunnen eten tegen betalen. Men kan immers moeilijk eten meenemen van thuis voor de volgende dag.

Kamertip: Weet dat je, I need een je een abonnement hebt, toch moet betalen voor je dagtickets. Het is een vaste prijs.
    Datum van verblijf: augustus 2022