Guy

Overnachting bij de tijgers.

Beoordeling van Pairi Daiza Resort
5,0 van 5 bollen31 jul 2023 beoordeeld
Als familie keken wij uit naar het bezoek aan het bad bij de olifanten , die trompetterde van plezier , de capriolen van de zeeleeuwen , de tijgers hadden onze volle aandacht. Echt indrukwekkend.

Datum van verblijf: juni 2023
Kamertip: Als je kan bezoek dit uitstekende park in 2 dagen , er is zoveel te doen te beleven , neem je...
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Chambre Caval Kade pour 2 personnes
    9.9 km van Pairi Daiza Resort
    10.3 km van Pairi Daiza Resort
    Meer hotels in Brugelette bekijken
    Beoordeeld op 23 juli 2023

Een uniek beleving om te kunnen verblijven in toch wel de mooiste dierentuin in de wereld.

Heerlijk vertoeven in een prachtig kader, de dieren kunnen ontmoeten op momenten dat dit anders niet mogelijk zijn en daardoor ook unieke momenten beleven.

Een prachtige accommodatie met al het nodige aanwezig, ideaal om te genieten na een dag in het park.

Het avondmaal zorgt voor elk wat wils met een ruim assortiment aan koude en warme gerechten en een afsluitend rijkelijk dessertbuffet. Ook 's ochtends voldoende keuze in het rijkelijke ontbijtbuffet zowel hartige als zoete keuzes. Allemaal in een mooi kader (Izba & Octopus)

De unieke voedermomenten na het ontbijt zijn zeer tof om mee te maken en leerrijk zoals bij de Stellerzeeleeuwen of de verzorgen die bij de Canadese wolven een woordje uitleg gaf.

Mooi meegenomen waren ook de Estivales die het park van muziek en entertainment voorzien tijdens de zomerperiode

Ook het personeel is super vriendelijk van onthaal tot vertrek.

Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 18 april 2023

Ik heb niet geboekt maar het is heel gemeen want eerst zeggen ze dat het 316 euro was maar toen op eens 600 en er zijn mensen die daar niet op letten en dan veel te veel geld kwijt zijn. Was wel mooie kamer daarom niet 1 maar 2 sterren.

Datum van verblijf: april 2023
    Beoordeeld op 7 april 2023

We hebben er ondertussen al 3x geslapen. Steeds weer met volle moed vertrokken, maar toch teleurgesteld geworden. Het is een prachtig park! En het zou een prachtige ervaring kunnen zijn, ware het niet dat er steeds zoveel problemen waren met de accommodaties. Tijdens ons eerste verblijf was het zetelbed kapot, en de persoon dat daar moest proberen slapen (schuin omhoog, met een groot gat aan het hoofdeinde) heeft natuurlijk geen oog dicht gedaan. Alsook de koffiezet was kapot. (niet leuk na een nacht niets geslapen te hebben.) Op de lakens vond ik ‘s nachts bij het indekken van mijn kind vieze, bruine vlekken, waarvan ik enkel kan hopen dat het chocolade was! En aan het toilet hing nog stoelgang.

Tweede bezoek was beter, enkel de ramen waren kapot en het bad wilde niet goed sluiten.

Derde bezoek was toch ook wel weer prijs. Glas van de veranda was stuk, bankjes waren gebruikt als asbak en mijn kind had daar in zitten spelen (ik had het eerst niet gezien, ook niet verwacht natuurlijk.) Ook weer problemen om het bad te kunnen afsluiten! Uiteindelijk zo lang moeten proberen dat al het warm water weggelopen was (je moet het water laten lopen bij dit rot systeem om het af te sluiten) en ik heb uiteindelijk een ijskoude douche moeten nemen.

Voor de prijzen dat men vraagt, verwacht je luxe, geen problemen. Je zou van je huisjes moeten kunnen genieten, maar uiteindelijk is het niets anders dan stress en problemen oplossen, en daarvoor is het echt wel veel te duur! Als ze een resort willen zijn, en 700€ aanrekenen voor een nacht- 2dagen buiten het seizoen, dan moet het ook van een hoog niveau zijn, en dat is het niet. (Uitgenome de fantastische keuken.)

Bijkomend wil ik ook opmerken dat de mensen met een abonnement bedrogen worden. Met abonnement moet je normaal geen inkom meer betalen, maar bij een overnachting worden deze toch aangerekend! Ze proberen de mensen te lijmen met je krijgt 10% korting op je verblijf met een abonnement, maar je dagtickets worden wel voor 2 dagen aangerekend. Vanaf dit jaar krijgt met als enkel een kind een abonnement heeft geen 10% korting meer, dus moet men voor dat kind terug dagtickets betalen terwijl dit eigenlijk niet zou mogen.

Het wordt steeds duurder, de problemen blijven hetzelfde, en je krijgt er steeds minder voor terug.

Bijkomende opmerking, als je er overnacht hebt, zou je er buiten seizoen ook moeten kunnen eten tegen betalen. Men kan immers moeilijk eten meenemen van thuis voor de volgende dag.

Kamertip: Weet dat je, I need een je een abonnement hebt, toch moet betalen voor je dagtickets. Het is een vaste prijs.
    Datum van verblijf: augustus 2022
    Beoordeeld op 24 maart 2023

Ik heb er al tweemaal geslapen. De standaardkamer alsook de full moon lodge. 1 ding is zeker : je krijgt veel luxe en een unieke ervaring in 1 van de mooste dierentuinen. Het is niet goedkoop, maar wat is er wel nog goedkoop tegenwoordig ? We leven maar 1 keer en uiteindelijk heb je achteraf prachtige herinneringen. De check in tot de valiezen op de kamer, tot het ontbijt, de privileges en de kamers zelf...allemaal top ! Je bent in eigen land toch ergens totaal anders, je even je zorgen kan en zal vergeten.

Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeeld op 9 januari 2023

Voor de tweede keer bezochten we het park tussen kerst en Nieuwjaar. Wat een fijne ervaring wederom. Van het eten tot de animatie...alles was piekfijn in orde. We ontdekten ja drie dagen nog nieuwe dingen in het park.

Datum van verblijf: december 2022