We hebben er ondertussen al 3x geslapen. Steeds weer met volle moed vertrokken, maar toch teleurgesteld geworden. Het is een prachtig park! En het zou een prachtige ervaring kunnen zijn, ware het niet dat er steeds zoveel problemen waren met de accommodaties. Tijdens ons eerste verblijf was het zetelbed kapot, en de persoon dat daar moest proberen slapen (schuin omhoog, met een groot gat aan het hoofdeinde) heeft natuurlijk geen oog dicht gedaan. Alsook de koffiezet was kapot. (niet leuk na een nacht niets geslapen te hebben.) Op de lakens vond ik ‘s nachts bij het indekken van mijn kind vieze, bruine vlekken, waarvan ik enkel kan hopen dat het chocolade was! En aan het toilet hing nog stoelgang.
Tweede bezoek was beter, enkel de ramen waren kapot en het bad wilde niet goed sluiten.
Derde bezoek was toch ook wel weer prijs. Glas van de veranda was stuk, bankjes waren gebruikt als asbak en mijn kind had daar in zitten spelen (ik had het eerst niet gezien, ook niet verwacht natuurlijk.) Ook weer problemen om het bad te kunnen afsluiten! Uiteindelijk zo lang moeten proberen dat al het warm water weggelopen was (je moet het water laten lopen bij dit rot systeem om het af te sluiten) en ik heb uiteindelijk een ijskoude douche moeten nemen.
Voor de prijzen dat men vraagt, verwacht je luxe, geen problemen. Je zou van je huisjes moeten kunnen genieten, maar uiteindelijk is het niets anders dan stress en problemen oplossen, en daarvoor is het echt wel veel te duur! Als ze een resort willen zijn, en 700€ aanrekenen voor een nacht- 2dagen buiten het seizoen, dan moet het ook van een hoog niveau zijn, en dat is het niet. (Uitgenome de fantastische keuken.)
Bijkomend wil ik ook opmerken dat de mensen met een abonnement bedrogen worden. Met abonnement moet je normaal geen inkom meer betalen, maar bij een overnachting worden deze toch aangerekend! Ze proberen de mensen te lijmen met je krijgt 10% korting op je verblijf met een abonnement, maar je dagtickets worden wel voor 2 dagen aangerekend. Vanaf dit jaar krijgt met als enkel een kind een abonnement heeft geen 10% korting meer, dus moet men voor dat kind terug dagtickets betalen terwijl dit eigenlijk niet zou mogen.
Het wordt steeds duurder, de problemen blijven hetzelfde, en je krijgt er steeds minder voor terug.
Bijkomende opmerking, als je er overnacht hebt, zou je er buiten seizoen ook moeten kunnen eten tegen betalen. Men kan immers moeilijk eten meenemen van thuis voor de volgende dag.