Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heel mooi en aangenaam park. Sfeervol en heel netjes onderhouden.

Onze eerste kennismaking was dan ook heel positief. Doe zo verder! Jammer dat niet alle ... meer lezen

vandaag beoordeeld
Carina_Kenis
Annelie

Prachtig park, zeer mooi onderhouden! oog voor detail, dierenwelzijn is perfect! eetgelegenheid ... meer lezen

5 dagen geleden beoordeeld
annelieranschaert
Lees alle 7.477 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Super ontspannende dag gehad in Pairi Daiza! Voor mij het 1ste bezoek aan deze prachtige zoo, maar zeker niet het laatste!
De natuur, dieren, gebouwen, ... vormen heel mooi 1 geheel! Je komt ogen tekort om alles te ontdekken! Bij een volgende bezoek blijven we ook overnachten.

4 weken geleden beoordeeld

We beleefden een fijne dag met ideaal weer in het park dat mooi is en goed onderhouden. Het plan vonden we niet overzichtelijk, de looproutes waren niet heel duidelijk aangegeven en veel bezoekers respecteerden ze niet waardoor veel mensen toch nog door elkaar liepen en het respecteren van de afstand niet echt mogelijk bleek. Het ter beschikking stellen van alcoholgel is een goed idee maar hier en daar 2 kleine flacons voor een massa mensen is eerder 'belachelijk'. Het verplicht dragen van een mondmasker in wachtrijen en overdekte attracties is ook positief maar er moet dan wel op toegezien worden want veel bezoekers dragen het masker niet op die plaatsen waar het nochtans verplicht is. Het ontsmetten van de trein is een lachertje: een medewerkster gaat in de vlucht over de buitenleuning terwijl de passagiers er nog inzitten en de binnenruimte, waar de passagiers dus zitten en alles aanraken, blijft onaangeroerd. Over het algemeen liepen er ook heel veel mensen rond, het bewaren van de afstand is niet overal mogelijk en waar het mogelijk is, wordt er niet op toegezien zodat mensen dus toch echt dicht op elkaar wandelen en wachten.

4 weken geleden beoordeeld

De dieren worden hier goed verzorgd en hebben heel wat ruimte ter hunner beschikking. De handgels zijn die ter beschikking van de bezoekers aanwezig zijn, deze zijn bijna allemaal leeg. Desondanks de bezoekers beperking in corona tijden waren er bij sommige dieren toch nog een samenscholing van mensen, sociale afstand werd niet toegepast. Het plan van het park is eerder beperkt. De uilen afdeling was wat verwaarloosd.

4 weken geleden beoordeeld

Prachtig park met ontelbare mooie indelingen en themas met een hart voor de dieren
Chapeau aan alle medewerkers om in deze moeilijke tijd v covid 19 zo hun uiterste best te doen
Komen zeker nog eens terug!

4 weken geleden beoordeeld

Aangenaam verrast van de mooie natuurlijke tuin met vele dieren. Net alsof je ergens in een ver land rondwandelt Afrika, Azië, ... Alles was ook zeer proper en goed onderhouden