Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
fijne familiedag

Het Park is prachtig en aangenaam om in rond te lopen. Van the land of the cold had ik meer ... meer lezen

gisteren beoordeeld
clocobert
een warme dag tussen de beestjes

Prachtig park. Zeer Corona proof. Wij waren er op een van de warmste dagen van 2020. daarom hebben ... meer lezen

gisteren beoordeeld
106walterv
Nazareth, België
Lees alle 7.542 beoordelingen

Beoordeeld op 8 juli 2020

Men beloofde ons dat alle restaurants zouden open, zijn maar je kon enkel een een hamburger krijgen na een uur aanschuiven,

Beoordeeld op 8 juli 2020

Veel te volk, bijna niemand had mondmaskers aan in het park, in sommige gebouwen stond vooraan controle maar eens binnen doen sommige het toch terug af. Frans is de voertaal.
Ik vind het een super mooie dierentuin, maar halvering van het volk klopt niet. Commerce krijgt prioriteit!

Beoordeeld op 8 juli 2020

Ik en mijn gezin vonden het erg druk in het park ondanks de maatregelen door het corona virus. Ook ontbrak het aan markeringen op de grond dit om de 1,5 meter afstand aan te geven. In het reptielen verblijf was het erg druk en liep in sommige ruimtes iedereen door elkaar dit omdat het niet duidelijk was wat de loop richting is. tevens waren erg nog veel mensen die hun mond masker alleen over de mond hadden en niet over de neus.

Beoordeeld op 8 juli 2020

Staan pijlen ma je kan telkens kiezen tussen 2 wegen... waardoor je een heel deel van het park mist....ook toiletten moeilijk te vinden met baby geen mogelijkheid opwarmen voeding onderweg... En vreselijk hoe de mensen gewoon hun mondmasker als sjaal gebruiken

Beoordeeld op 8 juli 2020

Zeer net en mooi dierenpark. Jammer dat sommige mensen zich niet aan de afstandsrichtlijnen houden, genomen omtrent Covid19, maar daar kan het park weinig aan veranderen.