“culinair genot”

'T Witte Goud
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Leest
Keukens: Belgisch
16 augustus 2018 beoordeeld

Een beetje verscholen in een klein dorp ligt het uitmuntend restaurant " 't Witte Goud". De kaart is beperkt maar uiterst verfijnd: een zegen voor de smaakpapillen én best betaalbaar. Vooral het lunchmenu met aangepaste wijnen is een aanrader qua prijs/kwaliteit verhouding.
Zeer charmant is dat de chef zelf zijn menu komt voorstellen aan je tafel.
De wijn die ons gesuggereerd werd was zeer lekken én we dronken een heerlijke Vlaamse schuimwijn. Een aanrader.

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam zitten en zeer lekkere fijne gerechten. En dat in een dorpje zoals Leest. Een aanrader!!

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na enkele bezoeken durf ik te stellen dat " 't Witte Goud" één van de betere etablissementen in de regio Mechelen is. Hier worden verzorgde schotels met smaakvolle en verse ingrediënten opgediend in een aangenaam kader. De patron ontfermt zich over zijn gasten met de nodige toelichting over de gerechten en dranken. Er worden goede wijnen geschonken en bovendien in voldoende mate aangeboden.
Aan te bevelen!

Datum van bezoek: juli 2018
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst mooie ruimte om in te eten met klein terras om bv buiten te aperitieven zeer lekker gegeten met vriendelijke bediening en goede uitleg. Persoonlijk had ik graag gehad dat er wat extra saus bij het hoofdgerecht op de tafel had gestaan omdat ze zo lekker was klein minpuntje aangepaste wijnen bij drie gangen menu geld maar voor twee gangen terwijl een dessert wijntje ook wel had gesmaakt. Zeker eentje om terug te komen.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten bij het witte goud met 2 volwassenen en 1 kind van 10j die mee een kleinere versie van de menu gegeten heeft. Correcte prijs kwaliteitverhouding en zeker voor de kinderversie was dit super correct ! Aanrader.

Reizigers die 'T Witte Goud bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

Sint-Katelijne-Waver, Antwerpen

In 'T Witte Goud geweest? Deel je ervaringen!