“Lekker eten in moderne zaak”
Beoordeling van 'T Witte Goud

'T Witte Goud
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Leest
Keukens: Belgisch
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom lekker gegeten in 't witte goud. De chef komt zoals steeds persoonlijk de bestelling opnemen. Menu is zoals gewoonlijk top qua prijs kwaliteit. Wijnen passen zeer goed bij de gerechten. Leuk terras en mooie eetzaal. Nog steeds een van de beste restaurants momenteel in en rond Mechelen.

Datum van bezoek: juli 2018

21 juni 2018 beoordeeld

Lekker eten alhoewel geen special smaken, intrichting van het restaurent is gezellig, mooi en op het juiste niveau (kleuren, voldoende plaats en ruimte). Kok is bereid een aanpassing te doen wanneer je hiernaar vraagt.
Spijtig dat het borde wat vervelend en ongeïnspireerd overkomt. Het dresseren van de borden kwam matig tot zeer zwak over. Anders was het plaatje totaal geweest.

Datum van bezoek: september 2017
12 april 2018 beoordeeld

Toevallig gevonden onderweg op zoek naar een lunch. We stapten binnen en de ontvangst was hartelijk. De zaak wordt uitgebaat door een ervaren kok ( opleiding Koksijde ) en de ober genoot een opleiding in PIVA.
Na een welkomstdrank 'Een Chardonay Meerdaalwoud' genoten we van een lekkere lunchmenu ad 38 euro per persoon . De presentatie van elk bord was prima; het smakenpallet perfect ! Deze kok heeft veel in zijn mars. De zaak is enkel gesloten op maandag en ook onder de middag open. Een leuke ontdekking en een aanrader !

Datum van bezoek: april 2018
4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons etentje was heel erg verzorgd en zeer lekker. Blijkbaar staat het restaurant bekend om z'n asperges, maar die waren er nu niet. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2018
22 maart 2018 beoordeeld

Een keuze gemaakt met onze bongo bon en vandaag 22/03/2018 tijdens de lunch zijn we gaan eten in ’t witte goud en wat een topper!
Het interieur is zeer verzorgd, mooi bestek en servies, en uiterst gezellig om te zitten.
We werden heel hartelijk ontvangen.
We hebben vr de Belgische Champagne als aperitief gekozen, super, een ontdekking dat het evengoed heel lekker kan zijn van eigen bodem.
Daarna verwelkomd door de chef zelf, met de nodige uitleg over wat we gingen krijgen tijdens onze lunch.
Het was een 3 gangen menu en dat was een top keuze!
We hebben vr elks een ander voorgerechten gekozen, ik was heel benieuwd naar de hopscheuten als voorgerecht, wat was dit super lekker !
Kregen als extra starter een super lekker soepje en tussen het voorgerecht en hoofdgerecht een lekker amuse. Elk gerecht was tot in de puntjes verzorgd en heel lekkere, fijne verrassende smaken. We kozen vr een wit wijntje bij voorgerecht verrassend heel lekker aangezien we niet echt witte wijn drinkers zijn, een rood wijntje bij hoofdgerecht die super lekker smaakte.
Elk gerecht werd heel mooi gebracht.
Het tempo van opdienen was ideaal.
We komen nog zekers terug.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die 'T Witte Goud bekeken, bekeken ook

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

Sint-Katelijne-Waver, Antwerpen

In 'T Witte Goud geweest? Deel je ervaringen!