“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Chef Lady Restaurant

Chef Lady Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 53 Restaurants in Tissamaharama
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier beide dagen dat we in Tissamaharama verbleven gegeten. Het eten is echt top, allemaal lekker vers! We hebben beide dagen vis gegeten, naar Sri Lankaanse maatstaven iets duurder maar nog steeds super betaalbaar! Zeker een aanrader.

5 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zo fantastisch en heerlijk gegeten! smaakte voortreffelijk, de fried noodles en de Chickencurry waren ongelooflijk lekker, we waren echt onder de indruk!

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse vis gegeten, met zelfgemaakte frietjes. De seafoodkaart wisselt, dit ligt aan de vangst van de dag. Naast deze kaart hebben ze ook een 'normale' kaart met fried rice etc.

Trek wel wat langs aan (lange mouwen/broek/jurk) in verband met de muggen. Ze doen hard hun best de muggen uit de buurt te houden met verschillende maatregelen, maar bij ons waren ze niet weg te houden. Dit was echter super opgelost, doordat we binnen konden eten (volgens mij in de huiskamer?) en er werd ons ook nog een spel geleerd! Gastvrijheid kan niet beter!

9 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten in een knus tentje met vriendelijke bediening. Ze hebben verse vis en traditionele gerechten. Er is ook ruimte om een eigen voertuig te parkeren.

Datum van bezoek: januari 2020
18 november 2019 beoordeeld

Uitgebreide kaart met gerechten uit verschillende landen. Zowel de gele curry met gamba’s en de pasta carbonara waren erg lekker! Het vriendelijke personeel maakte de avond compleet. Zeker een aanrader om lekker te gaan eten in Tissa!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Chef Lady Restaurant bekeken, bekeken ook

Tissamaharama, Zuidelijke Provincie

In Chef Lady Restaurant geweest? Deel je ervaringen!