5 personen bekijken dit hotel
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor do 28 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 22 september 2017

Fantastisch hotel met eigen zandstrand, gescheiden door een pijpbomenstrook, voor de deur. Niet te betalen voor je stoel, ligbed en parasol en wordt nog voor je opgezet ook.
Ideale uitvalplek voor locatie bezoeken in mid toscane
2 eigen zwembaden - een voor stellen/gezinnen zonder kleine kinderen en een apart zwembad voor gezinnen met kleine kinderen.
Zeer goed onbijtbuffet met gratis vers sinasappelsap (zie je ook niet overal)
Omgeving in de buurt is wel wat stil en rustig in de periode eind mei / begin juni.
Geen goede locatie dus voor mensen die vertier zoeken op de locatie

Kamertip: Bij het hotel horen verschillende gebouwen, volgens mij allemaal prima in order
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017

Zoals vele jaren was ik met mijn Italiaanse man en twee zonen in Toscane aan de zee in Park Hotel Marinetta. Dit hotel blinkt in de eerste plaats uit vanwege de geweldige service. De mensen die er werken zijn als een grote familie die een warm onthaal klaar hebben voor alle gasten. Dan is er het prachtige park! Wat een rust en ruimte en wat een mooie begroeiing. Het park gaat naadloos over in het mooie bos van parasoldennen en eiken waardoor je te voet direct naar het strand kan. Geen auto, geen lawaai, geen asfalt, alleen natuur en rust. Eenmaal op het strand kan je wegdromen aan de zee, het privéstrand wordt door Giacomo en Pierfabio geweldig verzorgd en je voelt je thuis als in een warme, gezellige huiskamer. Het restaurant is bijzonder en ook daar weer de super service, dank je Massimo .... Dit is een top bestemming als je rust en ontspanning aan zee zoekt en bijvoorbeeld jonge kinderen hebt, maar de gasten komen uit alle mogelijke leeftijdsgroepen en ja, ook dat maakt het hotel zo sympathiek. Fijn hoor!!! Ik raad iedereen dit hotel van harte aan. O ja .... voor wielrenners en mountainbikes en hardloopfanaten is er heel veel te doen, er is ook een fitness en mooie wellness voor de ontspanning, en vergeet het parcours niet in de Tombolo di Cecina, spectaculair parasoldennenbos van meer dan vijf kilometer langs het strand - autovrij....

Kamertip: Er zijn suites en ook gewone kamers en kleine kinderen kunnen goed op de kamer van de ouders slapen. Alle kamers met prima airco.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Na een week rondgetrokken te hebben in Italië, hebben we hier een week heerlijk genoten van zon, zee, zwembad en strand. Heerlijk hotel, mooie gerestaureerde kamers, prachtige tuin en bos. Wij vonden het geweldig en zeker aan te raden!

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is gemoedelijk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juni 2017

Heel mooi en aangenaam hotel in een prachtige omgeving, groot park en mooie tuinen. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam, het eten is voor elk wat wils, variatie en veel keuze. Uitstekende wijnen gedronken aan schappelijke prijs. De huiswijn kost amper 8€ voor 1 liter, de betere wijn vanaf 14,40€ in afslag, want de prijs is hoger dan 20€. De kamers zijn misschien een beetje verouderd, nog met bidet, maar toch met douche, te klein voor sommige mannen van onze reisgroep. Verder was alles wel netjes op de kamer met goede bedden. Het hotel is ook geschikt voor kinderen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 15 juli 2016

Wij stonden op camping in Marina di Bibbona toen mijn vrouw ziek werd.
Via onze reisverzekering kwamen wij in Marinetta. Wij hebben er ondanks de omstandigheden een paar heel fijne dagen gehad. Het hotel was prima en het personeel erg vriendelijk wat zeker voor mijn vrouw erg prettig was.
Ik heb er ook goed kunnen eten zeker een geweldig ontbijt.
Wij komen er zeker nog eens terug maar dan onder leukere omstandigheden !

Kamertip: wij hadden een kleine hond bij ons en hadden speciale kamer
Datum van verblijf: september 2015