Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 22 juni 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke week gehad in Varo Village. We hadden een ruim appartement gekregen met aparte woonkeuken, enorme badkamer en slaapkamer. Ontzettend vriendelijk personeel. Ontbijt is eenvoudig maar goed. Alles wordt goed bijgevuld. Eten 's avonds in het restaurant is eenvoudig. Wel erg goede huiswijn zowel wit als rood. Wifi is alleen bij de receptie.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 29 september 2015

Kamers waren in orde, maar geen wifi. Restaurant was eerder zwak. Hebben al in betere hotels gelogeerd. Zijn 5 dagen daar geweest, was iets teveel. Bar sloot al om 22.00 uur en daarna was er niets te doen.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 17 september 2015

Voor ons is dit een 7/10 waard (maar je kan hier blijkbaar enkel 3 of 4 /5 selecteren?😳Goeie prijs kwaliteit. Ontbijt prima (wel elke dag hetzelfde).
Geen WiFi op kamer of aan het zwembad. Hotel zeernetjes. Wij hadden geboekt met neckermann en kregen eerst een donkere kamer aan de straatkant met piepklein balkon voor 1 persoon. Nadien, na aandringen, kregen we een iets kleinere kamer aan het zwembad met opnieuw een zeer klein balkon voor 1 persoon.
Andere hotelgasten die evenveel betaalden via Neckermann kregen allemaal een appartement met grote living en jacuzzibad en groot terrass. waar ligt de logica?
Neemt niet weg dat we dit een goed hotel vonden met zeer behulpzaam personeel. In de onmiddellijke omgeving en in het hotel zelf is er echter 's avonds niets te beleven.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 22 juni 2015

Wij waren hier van 27 mei tot 2 juni.
Prima hotel, goede service, vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Ontbijt goed! Het is een ideale plek om vanuit het hotel het mooie toscane te verkennen. Pisa ligt op ongeveer 60 km afstand, Siena op 80 km. Ook Lucca is zeker een bezoekje waard. Ook op omgeveer 70 km afstand. Afstanden die prima te doen zijn! Wij hebben genoten in het hotel maar ook zeker van de omgeving.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 18 mei 2015

Even in mei een weekje er uit geweest naar het mooie Toscane. We kwamen uit bij Varo Village in Marina di Bibbona. Wat een service. Het bleek dat het hotel net over was genomen door een nieuwe eigenaar. Ondanks dat ze net waren begonnen, was hier niets van te merken. Mooie grote, schone kamer met uitzicht op zee. (200 meter van het strand). Het aanwezige personeel spreekt; Italiaans, Engels, Duits en zelfs Nederlands. In het restaurant kan je prima genieten van de Italiaanse keuken. Ook bij het bijgelegen barretje is het prima vertoeven. Ze hadden zelfs mooi weer geregeld. Kortom....... EEN AANRADER!

Datum van verblijf: mei 2015