Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Beoordelingen (1.060)
Beoordelingen filteren
1.060 resultaten
Waardering van reizigers
379
277
198
123
83
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
379
277
198
123
83
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.060 beoordelingen
Beoordeeld op 6 maart 2016 via mobiele applicatie

Voorheen kwam ik vaak in dit hotel, maar vanwege de teruglopende service verbleef ik de laatste tijd in een ander hotel. Vanwege het feit dat dit andere hotel nu vol zat toch uitgeweken naar hier. Na het faillissement zou je verwachten dat ze zijn wakker geschud. Helaas, ik kon geen verbetering constateren. Bij aankomst allerbelabberdst ontvangen. De dame achter de receptie keek niet eens op bij binnenkomst en bleef naar haar scherm turen. Ik werd niet eens welkom geheten. Vervolgens kreeg ik de sleutel van de kamer. Erg basic, niet eens de mogelijkheid om een thee te zetten op je kamer. Bij het douchen de volgende morgen lagen er nog haren van de vorige gast in het bad. De douche spoot alle kanten op behalve naar beneden. Het gebruik van een douche gordijn is ook al 20 jaar uit de tijd. Het ontbijt is matig, enig lichtpuntje Is de oudere dame die erg haar best doet. Voorbeeld voor de jongere garde. De bar is ongezellig en je moet je best doen om service te krijgen. Kortom, ruimte genoeg tot verbetering. Ze melden dat het hotel een upgrade krijgt, maar dan zou ik adviseren het niet alleen bij een lik verf te houden.

Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
1  Bedank 673hansh
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hellabyhall, General Manager van Hellaby Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Verbleef: juli 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hellabyhall, General Manager van Hellaby Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hellabyhall, General Manager van Hellaby Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017

  • Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hellabyhall, General Manager van Hellaby Hall Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken