Priceline
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven met 2 stellen gedurende 3 dagen in het hotel. De kamers waren ruim, netjes en schoon. Het ontbijt was redelijk naar Engelse maatstaven. De eerste dag lagen er croissantjes, maar die leken op voorgebakken croissants van de supermarkt en waren niet lekker.
Onze kamer was acher het hotel. Helaas ging er s morgens vroeg een afzuiginstallatie aan die veel lawaai maakte.
Het hotel kon aan de buitenzijde wel wat onderhoud gebruiken. De binnenplaats is leuk maar niet aangekleed. De picknickbanken waren algengroen (kleding!).
Telefoonontvangst en Wifi waren slecht tot zeer slecht. Meestal geen of zeer slecht bereik en voor de Wifi moet je account aanmaken. Nogal omslachtig.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Een paar nachten, inclusief ontbijt, in dit hotel gebleven. Vriendelijk personeel. Achter het hotel een ruime, gratis parkeerplaats.We kregen een kamer in het bijgebouw, geen lift.
Wij houden van authentieke hotels en dit was er een van. Het hotel dateert uit 1602, wel daarna uiteraard gerenoveerd.
Op de voorgevel van het hotel hangt het wapen van Queen Anne (House of Stuarts) die hier in 1704 verbleef.
(Queen Anne was de zus van Queen Mary die getrouwd was met de Nederlandse stadhouder Willem III, prins van Oranje. Na de dood van zijn vrouw volgde hij zijn vrouw op als king William II. Na de dood van Willem kwam Queen Anne aan het bewind)
Onze kamer was netjes. Voor het ontbijt kon je kiezen uit verschillende gerechten die zeer overvloedig waren. (een foto van de ontbijtkeuzes bij deze reactie). Daar dit ontbijt voor mij té overdadig was, vroeg ik daarna of ik gewoon roerei met toast kon krijgen. “Sure, my dear” was t antwoord en ik kreeg een bord met roerei van minstens 4 eieren.
Het diner kon je als hotelgast in het restaurant gebruiken maar wij kozen voor de bijbehorende pub, die hetzelfde eten had. Daar was het gezelliger en drukker.
Het eten was goed en voldoende.
Alleen.........bij het wisselgeld dat we hier terugkregen zagen we de volgende dag dat we een euro hadden gekregen in plaats van een Engelse pond. Vergissing? Mogelijk.
Maar de volgende dag kregen we één pond minder terug. Veel excuses toen we dat zeiden. Vergissing? Tja......
Maar we vonden het verder prima hier en hebben veel ritjes in de omgeving gemaakt zoals naa Faversham, Canterbury, het gehuchtje Lyminge, Royal Tunbridge Wells en ook naar Rye.
Van deze plaatsen zal ik foto’s opsturen.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 17 maart 2018 via mobiele applicatie

Zeer tevreden.
Prachtige omgeving.

Uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goede bedden Goed ontbijt
Badjassen op de kamer aanwezig.
Centraal gelegen voor allerlei uitstapjes in de buurt.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 7 november 2017

eeft een gratis parkeerplaats aan de achterkant. Het is autenthiek en je waant je eeuwen terug. Onze kamer was laag met balken en een onregelmatige vloer, maar leuk, erg leuk! Ben je lang, dan is dit misschien niet de beste optie, maar anders een leuke ervaring met een gezellige pub.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 7 november 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier een nacht geweest. Heel vriendelijk personeel. Leuke kamer alleen hadden wij een invalide kamer gekregen. Op zich niets mis mee behalve dat de wasbak heel laag hangt. Beetje aanpassen met tanden poetsen en handen wassen. Ontbijt is zeer goed. Volgende keer komen we zeker weer terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: november 2017