248 US$
Expedia.com247 US$
eDreams247 US$
Priceline247 US$
Beoordeeld op 24 augustus 2016

Het is een heel rustig rustiek hotel waar alles heel verzorgd is. De bar is ook in antieke, rustieke stijl waardoor je je eigenlijk niet zo op je gemak voelt omdat het te chic aanvoelt. Het hotel is wel wat afgelegen waardoor je een beetje vast zit. Mooie tuin. Goed voor een nacht maar niet om er lang te verblijven.

Kamertip: De basic kamer volstaat al.
Beoordeeld op 8 augustus 2016

Het Chilston Park Hotel belooft je een aangenaam, ontspannen verblijf met een zeer persoonlijke service. En daar is geen woord van gelogen. De hele staf staat ter beschikking, ten allen tijde en met de glimlach. Het ontbijt is fantastisch en ook het diner is zeer aan te bevelen.

Datum van verblijf: juli 2016
ThierryJung, General Manager van Chilston Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2016

Dear Maria ,

Thank you very much for your kind review about our food offering and our staff.
We are lucky enough to get a lot of Dutch tourist staying with us and hope this
will continue.

Best Regards

Thierry Jung

Beoordeeld op 25 juli 2016

Wij boekten een goedkoop arrangement via Travelbird en het bleek zoals meestal een prima deal! Chilston Park Hotel is een statig gebouw met nog steeds de glorie van vroeger. We kregen niet de bruidssuite, hadden we ook niet verwacht, natuurlijk. ;-))
We sliepen in de omgebouwde paardenstallen en het beviel ons heel goed! Het reusachtige bed sliep heerlijk ondanks de hele hooge temperaturen buiten!! De vele hoofdkussens lagen lekker.
De badkamer is wel aan een lichte update toe, maar alles was netjes en alles werkte prima: de douche bezorgde onmiddellijk warm water, vaak een probleem in hotels in Engeland, hier dus niet. Top!
Het ontbijt? Excellent!! Alles was er: heerlijke kazen, vleeswaren, vers fruit,... Het vers perensap uit Biddenden was mijn favoriet van de sapjes! Er was ook een menu kaart met de warme ontbijten: wij kunnen de omelet met ham, zalm, tomaat stellig aanbevelen! Eigenlijk was er teveel op op te noemen.
En... voor mensen zoals wij die graag vroeg eten, is het prettig om al aan tafel te zitten om 7 uur.
Nog een paar pluspunten: de uitstekende gratis parking en de uitstekende gratis WiFi! Zelfs een statig hotel van vroeger moet meegaan met de tijd!
Ook een pluim voor de kamermeisjes die elke dag de kamer perfect in orde brachten, enkel ... op het notablokje op het nachtkastje hadden wij in grote letters een memo geschreven als reminder voor de volgende dag... Ook dat blaadje was opgeruimd... Ai! Gelukkig zonder erg!
Bedankt aan iedereen in Chilston Park om het voor ons een fijne ervaring te maken!

Beoordeeld op 24 juli 2016

Super!! Ik heb best in heel veel hotels geslapen maar weinig van deze klasse. Het hotel ziet er van buiten met het prachtige landgoed (incl helicopterlandingsplatform) en grote vijver, er om heen, al fantastisch uit. Binnen de sfeer van een adellijk huis (upstairs,downstairs in optima forma). Beetje gedateerd en een kleine renovatie (kranen bv.) zou welkom zijn, maar het heeft ook zeker zijn charme. Buitengewoon vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Ruime kamer (helaas geen airco en dat troffen wij met 31 graden op de thermometer dan net niet, maar het authentieke zonder moderne elektrische apparaten is echt wel leuk. Heerlijk, immens groot bed mooi gedekt met schaapje erop dat je buiten de deur kan zetten als je niet gestoord wenst te worden. 's avonds wordt je kamer nl. voor de nacht geprepareerd. Buiten de (grote) televisie buiten ook DVD en bij de receptie een inmense tas om de film naar keuze mee te nemen. Ook al zo'n fijn ideetje!
Het ontbijt is een hoofdstuk apart. In een mooie zaal super gedekte tafels, mooi fris gestreken linnen : ik houd ervan !! En dan een buffet zonder weerga, 3 lange tafels vol met van alles. Maar dat is het nog niet. Een uitgebreide kaart op tafel met alle warme zaken van pie's, tot poached eggs with salmon, traditional cooked English breakfast etc. Echt wat je kunt bedenken en allemaal inbegrepen. Heb je geen kamer en wil je toch ontbijten : 20 pond (ook echt redelijk voor wat er allemaal is).
De kamers zijn ondergebracht in verschillende gebouwen die allen even schilderachtig zijn.

Kamertip: Vraag een kamer op de begane grond; trap is best stijl en hoog
Beoordeeld op 23 april 2012

Een uniek manor house, een eeuwigheid weg van de drukte, in een uitgestrekt park gelegen.
Het heeft een klassiek interieur en een intrigerende originele uitrusting. Een plaats met een tijdloze elegantie.
Buiten het uitgebreide lekkere ontbijt met allerlei keuzemogelijkheden was er nog de verrassing van het uitstekende diner 's avonds, bestaande uit een drie gangen menu met desert tegen betaalbare prijs.
Kortom het nodigt uit om er terug te keren.

Kamertip: Wij hadden een suite met de naam Victoria. Echt romantisch.
Datum van verblijf: april 2012
ManagerCPH, General Manager van Chilston Park Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2012

Geachte Gast Hartelijk dank voor uw vriendelijke review, ik ben blij dat u hebt genoten van uw verblijf bij ons en vooral onze ontbijt en diner gerechten. Ik hoop dat u ons weer bezoeken in Engeland. Beste wensen Gareth Davies General Manager PS IK hoop dat mijn reactie ook vertaalt in het Nederlands!!