Fred en Danny
Heerhugowaard, Nederland

Een hotel waar je nog meetelt, als gast, maar vooral als mens.

Beoordeling van Kincraig Castle Hotel
5,0 van 5 bollen9 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vriendelijk en behulpzaam geholpen door Vijay, de receptionist, bij binnenkomst. De kamer was prachtig, met zelfs een eigen, iets lager gelegen badkamer.
Het diner was overheerlijk. Een compliment aan de chef-kok. De bediening was, ook hier vriendelijk en behulpzaam met een interesse in ons als mens. Je bent niet alleen een gast, maar ze geven je het gevoel dat je er bij hoort en dat je welkom bent. Zeg maar de interesse in je, de mens achter de gast.
Over het ontbijt kan ik het zelfde vertellen. Vriendelijk en behulpzaam. Daarna nog even rond gelopen in de prachtige mooi aangelegde tuin en eventjes gesproken met de tuinman. Ook hij was vriendelijk. Kortom iedere medewerker verdient hier een pluim, ongeacht welke functie.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Great hall/ Residents Lounge
2.7 km van Kincraig Castle Hotel
9.6 km van Kincraig Castle Hotel
Meer hotels in Invergordon bekijken
Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Een kasteel.... meer een landhuis. Mooi uitzicht aan de voorzijde en vanuit het restaurant. Behulpzaam personeel, niet gekunsteld maar echt vriendelijk, zelfs geestig.
Hadden grappige kamer met verdieping erin, maar alles prima in orde. Geen aparte douche maar gordijn voor het bad - maar dat tref je vaak in de UK.

Twee avonden gedineerd, leuke kaart, redelijk geprijsd. Ontbijt uitstekend met ruime keus en echte cereals.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 24 juni 2018

Prachtig hotel met heel vriendelijk personeel, zowel receptie als bediening in restaurant. Heel mooie inrichting met een comfortabele en luxe uitstraling. Hotel op een prachtige locatie op half uur van Inverness en de luchthaven. Echte aanrader !

Kamertip: kamer 1 op gelijkvloers met een badkamer die zeker is geschikt voor mindervaliden en heel ruim slaapkamer
Datum van verblijf: juni 2018
KincraigOwner, Owner van Kincraig Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Thank you for taking the time to submit such a lovely 5 star review after your recent stay with us. We're delighted you enjoyed your stay with us and we hope you enjoyed the rest of your holidays in Scotland and had a safe journey back home to Belgium.

We've had quite a few Belgian guests staying with us this year and we even had a lovely family who were 'flying' the Belgian flag in our Snug Bar during a Belgian World Cup match recently!

Looking forward to welcoming you and many more Belgian guests back to Kincraig Castle again in the future.

Best wishes,

Ray, Amy & Yasmin Grant
Proud Owners
Kincraig Castle Hotel

Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Super mooi authentiek hotel. Lekker eten. Wel kleine porties. Vriendelijk personeel op een tirannieke maître d hotel 😂 na. Aanrader!!!! Receptioniste was super vriendelijk bij het uitchecken en vertelde ons meer over Schotland en het kasteel.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een mooi gelegen kasteel/hotel, zeker om het Noorden van Schotland te verkennen. We verbleven hier 2 nachten. De kamers zo ruim, geweldig. Het ontbijt ook van zeer hoog niveau. Evenals het restaurant 's avonds of het eten in de bar. Het personeel heel vriendelijk, maar dat is logisch met een persoonlijkheid als Amy en haar man als management. Ik hoop niet de laatste maal dat ik daar was.

Datum van verblijf: augustus 2017
KincraigOwner, Owner van Kincraig Castle Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017

Thank you for taking the time to submit such a lovely 5* review...much appreciated. We hope you enjoyed the rest of your holidays in Scotland and had a safe journey back home to The Netherlands.

We look forward to welcoming you back to Kincraig Castle again in the future.

Best wishes,

Ray, Amy & Yasmin Grant
Proud Owners
Kincraig Castle Hotel

Beoordeeld op 22 juni 2015 via mobiele applicatie

Fantastisch romantisch hotel in een prachtige ambiance. Authentiek oud Schotse stijl. Kamers zijn degelijk met ruime badkamer en prima bedden.
In combinatie met het fantastische restaurant en bar (waar je ook nog kunt eten) een prima locatie voor verwennerij.
Wel een wat grotere beurs meenemen.

Van hieruit ben je in anderhalf uur in de Speyside area mocht je interesse hebben in bezoekjes aan whisky distillerijen.

Datum van verblijf: juni 2015