eDreams
Etrip
Beoordeeld op 30 juni 2019

Na een weekje wandelen de Elzas besloten om op de terugweg nog twee nachtjes in Luxemburg te overnachten. Een mooi hotel gevonden onder Luxemburg vanwaar uit we makkelijk Luxemburg stad met de trein konden bezoeken. Voor 4 euro kun je de hele dag met de trein reizen binnen Luxemburg dus dat is geen geld.
Hartelijke ontvangst door de eigenaren en een mooie grote kamer met een heerlijk groot bed. Op het heerlijke terras is het goed toeven met een heerlijk glaasje wijn. Op het terras hebben we ook van het avondeten genoten. Ook voor vegetariërs is er voldoende keuze. Het eten was heerlijk, de wijnen waren goed en de sfeer was geweldig. Heerlijke avond.

De bedden waren niet alleen groot, ze sliepen ook heerlijk. Ook het ontbijt was een feestje. Persoonlijke aandacht, heerlijke koffie, zelfgemaakte jam, yoghurt met vers fruit en heerlijk broodjes. Al met al een perfect hotel waar we zeker weer terugkomen. De omgeving van het hotel leent zich uitstekend voor wandel- en fietstochten waarna je je 's avonds culinair kan laten verwennen in het restaurant

Datum van verblijf: juni 2019
Marpopp, Owner van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2019

Dear guest, Thank you very much for your attention and rewarding feedback. Wishing you a nice summer and looking forward to welcome you sometime. Best Regards

Beoordeeld op 23 juni 2019

Voor ons de tweede keer, we keken er al naar uit, Uiterst vriendelijke ontvangst, maar dat geldt voor het gehele verblijf, geweldige service aangevuld met een heerlijk diner en ontbijt. Klein waardoor erg persoonlijk en warm, meer dan een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019
Marpopp, Propriétaire van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Dear guest, thank you very much for your gratifying feedback, and recognition of our commitment to quality. Beste Groeten.

Beoordeeld op 12 mei 2019 via mobiele applicatie

Wat hebben wij een echt ge-wel-dig verblijf gehad in dit super fijne hotel.
We waren op huwelijksreis en bij aankomst op e kamer stonden er heel lief aardbeien. Wat was dat al een leuke binnenkomst.
Toen we aankwamen werd alles netjes verteld en zagen we de kamers echt ten top schoon uit. Echt complimenten voor de schoonmaker want echt alles was gewoon schoon en dit was ons hele verblijf hier continue. Super!

We hebben toen even een kopje koffie gedronken , ook daar zat heel lief en schoteltje met heerlijke koekjes bkj en ook toen zo leuk kwam meneer poppenlaars zich even voorstellen, hoe leuk! Mevrouw en meneer poppenlaars zijn echt oprecht lieve mensen met hun hard op de zeer goede plek. Klantvriendelijkheid is dan ook echt ten top en gemeent bij deze lieve mensen.

Ook het ontbijt is geweldig, zo fijn hoe dit geserveerd word, allemaal aan je tafeltje en zo persoonlijk.
Ow en vergeet vooral niet de eigen gemaakte jam te eten die zijn overheerlijk. :) pst; je kan ze bij hun kopen voor herinnering voor thuis super leuk!

Ook het personeel is vriendelijke, de kamers zijn top.

Of we nog tips hebben; nou eigenlijk helemaal niks.
Dit hotel is echt meer dan waar voor je geld.

Nogmaals bedankt lieve familie poppenlaars

Datum van verblijf: mei 2019

Dear guest, we thank you very much for having taken the time to provide your feedback on your stay with us to the community. Your gratifying comments support us to continue our commitment to quality. We are very pleased that we could contribute to the success of your vacation and make your honeymoon a memorable experience. Wishing you continued success. Best Regards.

Beoordeeld op 5 maart 2019

mooie, nette kamer + voorzieningen in de badkamer zeer welkom ( handdoeken, badjas, washandjes + producten)
heel lekkere maaltijd + perfect ontbijt , aan tafel opgediend aan een rustig tempo
zeer vriendelijke bediening

Datum van verblijf: maart 2019
MaryseP-H, Propriétaire van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Chère Madame, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis sur votre séjour en notre maison et nous nous réjouissons de votre appréciation par rapport à la qualité de nos services et de nos produits, grand merci. Au plaisir de vous revoir chez nous, sait-on jamais. Bien à vous, Famille Poppelaars.

Beoordeeld op 16 oktober 2018

We werden zeer hartelijk ontvangen. De kamer was voortreffelijk, we hebben na een zeer verzorgde en lekkere maaltijd zeer goed geslapen. Op het terras konden we een aperitief drinken en heerlijk genieten van de rust. Bedankt voor de geode zorgen en we komen zeker met plezier terug.

Datum van verblijf: oktober 2018