Priceline
Orbitz.com
Beoordeeld op 5 maart 2019

mooie, nette kamer + voorzieningen in de badkamer zeer welkom ( handdoeken, badjas, washandjes + producten)
heel lekkere maaltijd + perfect ontbijt , aan tafel opgediend aan een rustig tempo
zeer vriendelijke bediening

Datum van verblijf: maart 2019
MaryseP-H, Propriétaire van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Chère Madame, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis sur votre séjour en notre maison et nous nous réjouissons de votre appréciation par rapport à la qualité de nos services et de nos produits, grand merci. Au plaisir de vous revoir chez nous, sait-on jamais. Bien à vous, Famille Poppelaars.

Beoordeeld op 16 oktober 2018

We werden zeer hartelijk ontvangen. De kamer was voortreffelijk, we hebben na een zeer verzorgde en lekkere maaltijd zeer goed geslapen. Op het terras konden we een aperitief drinken en heerlijk genieten van de rust. Bedankt voor de geode zorgen en we komen zeker met plezier terug.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

Wat een rust. Leuk, klein hotel landelijk gelegen. Alles is er tot in de puntjes verzorgd.
Een hartelijk onthaal, een mooie nette kamer.
Lekker op het terras van een drankje genoten, daarna alvorens aan tafel te gaan nog een aperitief en dan was het tijd voor het eten. Het was zonder overdrijven super lekker en rumischoots voldoende. Alles kraakvers. Ook het ontbijt was niet te versmaden.Kortom alles was af. We komen terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018

Omgeving: top; een gastvrijheid die persoonlijk is en toch niet opdringerig; kookkunst die puur is; in alles voel je de liefde voor het vak. Als er iets verbeterd kan worden: een open haardvuur in de zitruimte zou het gezelliger maken.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

In een klein dorpje in het noorden van Luxemburg vind je dit geweldige hotel. Vriendelijk, gastvrij, culinair, heerlijk terras, fijne kamer, kortom een geweldig verblijf. Super ontvangst door de familie Poppelaars. Diner en ontbijt werkelijk voortreffelijk.

Datum van verblijf: juni 2017
Poppelaars, Propriétaire van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Dear Guest, Thank you very much for your time spent on sharing your experience in our house. Very thrilled to read your positive feedback and your value for our strive for quality. Again merci. Best Regards, Family Poppelaars