Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 12 juli 2018

Wat een rust. Leuk, klein hotel landelijk gelegen. Alles is er tot in de puntjes verzorgd.
Een hartelijk onthaal, een mooie nette kamer.
Lekker op het terras van een drankje genoten, daarna alvorens aan tafel te gaan nog een aperitief en dan was het tijd voor het eten. Het was zonder overdrijven super lekker en rumischoots voldoende. Alles kraakvers. Ook het ontbijt was niet te versmaden.Kortom alles was af. We komen terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 juni 2018

Omgeving: top; een gastvrijheid die persoonlijk is en toch niet opdringerig; kookkunst die puur is; in alles voel je de liefde voor het vak. Als er iets verbeterd kan worden: een open haardvuur in de zitruimte zou het gezelliger maken.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

In een klein dorpje in het noorden van Luxemburg vind je dit geweldige hotel. Vriendelijk, gastvrij, culinair, heerlijk terras, fijne kamer, kortom een geweldig verblijf. Super ontvangst door de familie Poppelaars. Diner en ontbijt werkelijk voortreffelijk.

Datum van verblijf: juni 2017
Poppelaars, Propriétaire van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Dear Guest, Thank you very much for your time spent on sharing your experience in our house. Very thrilled to read your positive feedback and your value for our strive for quality. Again merci. Best Regards, Family Poppelaars

Beoordeeld op 5 juni 2017

We waren aangenaam verrast zowel van het interieur,de netheid en van het lekkere eten.Ook de vriendelijkheid van personeel als van de kok en mevrouw.Het was een beleving bij jullie te mogen zijn.We komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2017
Poppelaars, Propriétaire van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2017

Dear guest, thank you very much for your time spent on providing us with your feedback. It is a pleasure to read that you enjoyed your stay with us and we surely look forward to welcoming you back. Groetjes. Family Poppelaars, owner

Beoordeeld op 5 mei 2017

Fijne en warme ontvangst, mooie gerechten met veel regionale producten varierend van de wijnen en bier en de gerechten. We hebben hier een fijn verblijf gehad. Hotel is zeker een aanrader, kleinschalig met persoonlijke aandacht.

Datum van verblijf: april 2017
Poppelaars, Propriétaire van Manoir Kasselslay Hotel - Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2017

Dear guest, we thank you for your stay and having taken the time to provide us with your feedback. We are very pleased that you enjoyed your stay with us and value our commitment to quality. Merci and best Regards, Family Poppelaars, owner.