Priceline
Agoda.com
Beoordeeld op 8 oktober 2020

Luxemburg was een van de weinige landen waar we als Amsterdammers nog vakantie konden vieren, dus we hebben 5 nachten geboekt in dit hotel. Je kan de auto vlak voor parkeren. Binnen is een mondkapje verplicht, behalve aan tafel en op je kamer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, spreekt Nederlands, Duits of Frans. Kamer is groot genoeg. Je wordt 's ochtends om 7 uur gewekt door de kerkklokken. Wifi is niet altijd even goed op alle kamers, ondanks de glasvezel. We hadden gelukkig eigen kussens mee, want die van het hotel waren erg zacht. Ontbijt is prima, eenvoudig en in Corona stijl, met apart verpakte boterhammen en beleg. Omgeving is prachtig. Ik kan de Klang Wanderweg aanbevelen van 6 kilometer. Best wel pittig als je alleen vlakke wegen gewend bent in bijv. Nederland. We hebben een fijne vakantie gehad. Dit hotel is mooie uitvalsbasis om de rest van Luxemburg te ontdekken.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 5 september 2020

Goed verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel , he tavond eten was er zeer goed( elke dag iets anders) en het ontbijt was ondanks de corona maatregelen voortreffelijk . Het is zeker een aanrader en zeer rustig gelegen

Kamertip: voor mindervalieden is het moeilijk
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Last minute geboekt via Booking.com , Mooi hotel , oud en nieuw gemixed , ouderwetse stijl maar kamers modern , lekkere massagedouche , Bedden slapen voortreffelijk ! Nederlands sprekende gastvrouw en gastheer , lekker gegeten , lekker ontbijt , zeer vriendelijke mensen !!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Super mooie dagen gehad. Super vriendelijke bediening.
Ondanks dat het hotel aan een zeer drukke weg lag, goed geslapen prima bedden. Heerlijk gegeten. Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar. Het plaatsje zelf stelt niet veel voor maar er is in de omgeving genoeg te doen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Kleinschalig hotel. Prijs - kwaliteit ok.
Wel wat verouderd + tapijt op de kamer waardoor een wat muffe geur. Verder heel sympathiek hotel met een lekkere keuken.
Voor een regenachtige avond heb je een ruime keuze aan gezelschapsspelletjes (ook in het Nederlands) en kan je gezellig in de bar vertoeven.
Ontbijt is heel goed, lekker brood, ruime keuze.

Datum van verblijf: augustus 2019