“Prima pizza, maar voelden ons niet welkom”
Beoordeling van Oltrepizza

Oltrepizza
Geclassificeerd als nr. 3 van 64 Restaurants in Marina di Cecina
Keukens: Pizzeria, Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza’s zijn prima en goed belegd, maar het begrip gastheerschap kennen ze (nog) niet. Voordat je je eerste drankje hebt waren we al gauw 20 minuten verder. En nadat ze de pizza hebben geserveerd, kijken ze niet meer naar je om. Nadat we al zeker een kwartier uitgegeten waren, zijn we maar teleurgesteld opgestaan en afgerekend. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Lekkere pizza’s zijn ook elders te krijgen.

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg druk maar alsnog snel geholpen. De pizza is zeker aan te raden.

Tip: wees op tijd, reserveren is niet mogelijk.

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De voorgerechten zijn van prima formaat en zijn van verse producten. De pizza is groot, ze zijn niet zuinig met toppings, en smaakt echt fantastisch. Wil je een echte Italiaanse pizza eten waarvan zelfs de korst knapperig maar zacht is dan is dit een echte aanrader.
Klein min punt is de bediening. Door de drukte konden ze het nauwelijks bol gewerkt krijgen. Maar dat kan wellicht ook door personeels tekort komen.

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Overheerlijke pizza gegeten. Om 7 uur gaan zitten en binnen een halfuurtje zat het vol. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
Bedank 19.220.514
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen ik aankwam om half 8 waren er nog een paar tafels vrij. Ik werd er hartelijk ontvangen. Dat is wel eens anders als je alleen eet. Bij mijn drankje kreeg ik vooraf kleine soepstengels. En daarna de pizza, die was echt voortreffelijk!!!
Ook de bediening was goed, vriendelijk en attent en dat ondanks dat de tent vol ziten inmiddels een wachtrij voor de ingang.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Oltrepizza bekeken, bekeken ook

Cecina, Province of Livorno

In Oltrepizza geweest? Deel je ervaringen!