“Super leuk pretpark”
Beoordeling van CavallinoMatto

CavallinoMatto
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 dingen om te doen in Marina di Castagneto Carducci
Attractiegegevens
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met onze 2 kinderen (2 en 5) een fantastisch leuke dag gehad. Voor ieder wat wils. Leuke achtbanen, vriendelijk personeel en goede prijzen voor entree en eten en drinken. Als laatste de attractie met waterspuiten en je kan er weer helemaal tegenaan. Wanneer we weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer heen.

24 mei 2017 beoordeeld

Zeer leuk pretpark voor het hele gezin. Voor jong en oud is er voldoende te beleven. Leuke achtbanen en attracties voor de kleinste

25 september 2015 beoordeeld

Leuk opgezet attractiepark. Hier kan je wel een dag vertoeven. Afgelopen zomer voor de tweede keer geweest en meteen de nieuwe achtbaan, Freestyle, getest. Wat is dat een enorme uitdagende achtbaan. Ook voor de jongere bezoekers is er genoeg te doen. Buiten de wat hoge entreeprijs is het verder goed geprijsd

11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke speeltuin, lekker eten voor een goede prijs. Kids krijgen ook een kleurplaat bij het eten! Aanrader is de Tagliate con rucola e grana. Een simpel maar heerlijk Toscaans gerecht dat ik in deze streek toch maar weinig op de kaart heb zien staan...

Bekijk meer beoordelingen
4 augustus 2015 beoordeeld

Leuk pretpark met voor ieder wat wils. Wij zijn er geweest met kinderen van 4, 6 en 10 en iedereen heeft zich prima geamuseerd. Wanneer je na 14:30 uur komt is de entree lager en gezien de grote van het park heb je dan nog voldoende tijd om alle attracties te bezoeken. Tip: neem droge kleren mee....

Reizigers die CavallinoMatto bekeken, bekeken ook

Follonica, Province of Grosseto
Cecina, Province of Livorno

Campiglia Marittima, Province of Livorno

In CavallinoMatto geweest? Deel je ervaringen!