“We want more”

Indisch Restaurant Bistro Seray
Geclassificeerd als nr. 1 van 23 Restaurants in Hillegom
Keukens: Aziatisch, Diner, Indonesisch
Beschrijving: Onze gerechten zijn gebaseerd op authentieke familierecepten, met soms een moderne twist. U vindt op onze kaart niet alleen ‘klassiekers’ zoals Soto Ayam en Rendang, maar ook minder bekende of bijna vergeten Indische gerechten. Wij gebruiken alleen verse ingrediënten zonder toevoeging van smaakversterkers.
19 maart 2020 beoordeeld

Een prima restaurant, gerechten gebaseerd op de recepten van de moeder en grootmoeder van de restauranthouder met eigen voorkeuren. De satéschotel was heerlijk, vooral de saté kambing van echte geit (en niet van lam als zo vaak gebeurt), lekkere loempia vooraf. De martabak had wat meer gekruid mogen worden, de eend van mijn tafelpartner was voortreffelijk. Prettige bediening, tafels niet te dicht op elkaar, maar toch een huiskamergevoel. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2020

8 maart 2020 beoordeeld

Wij hebben heerlijk gegeten in dit moderne en netjes ingerichte restaurant. Voor het voorgerecht gekozen we het gevulde flensje en de loempia’s van Seray’s zusjes. Die waren verrukkelijk. Daarna de rijsttafel van tante Elly. Echt top! Mooie kraakverse gerechten, mooi gepresenteerd en met een andere twist. Daarbij de aanbevolen Pinot Noir van Weingut Fusser die uitstekend smaakte. We sloten af met huisgedraaid spekkoekijs. Wij waren hier voor het eerst, maar komen zeker terug. Keurig en vriendelijk personeel, maar de service vonden wij wel enigszins traag. Ook vonden we de plafondverlichting niet echt prettig. Dit was te fel.

Datum van bezoek: maart 2020
3 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten met vrienden. Gastvrij, heerlijke wijn, gewoon zoals het hoort! Absolute aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk eten, prima rijsttafels, goede bediening en dito wijnen! Een echte aanrader!! Je wordt ook van tevoren goed geïnformeerd over de vele mogelijkheden en combinaties die er zijn.

Datum van bezoek: december 2019
12 januari 2020 beoordeeld

Een pareltje van een restaurant in een Bollendorp. De rijsttafel van Ray was authentiek met een vleugje eigen invulling. Gezellig interieur, zeer vriendelijke en goede service.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Indisch Restaurant Bistro Seray bekeken, bekeken ook

Hillegom, Zuid-Holland
Zandvoort, Noord-Holland

In Indisch Restaurant Bistro Seray geweest? Deel je ervaringen!