Travelocity
CheapTickets
Beoordeeld op 29 juli 2021

Uitermate ontevreden:
- Huisje met uitzicht op blinde muur op 2 meter
- Veel te weinig faciliteiten voor het aantal huisjes, waardoor je o.a. een plek bij een zwembad moet reserveren voor maximaal 1,5 uur per dag
- Bijna vijandige houding 'badmeesters': kinderen mogen niet 'spelen' in het zwembad, we mogen maar 3 bedjes want 'dat zijn de Corona-regels'
- Geen medische hulp voor handen. Ik had 2 tenen gebroken met surfen maar er was geen dokter beschikbaar die dag. Na lang bellen eindelijk een afspraak met de dokter op de dag erna. Die belde een half uur van tevoren af
- Er heerst geen gastvrije sfeer

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Helaas voldeed ons bezoek aan deze camping niet aan onze verwachtingen. Het is een enorm resort/park, iets waar je van moet houden. Voor ons was het veel te groot en daardoor onpersoonlijk. Ook waren de afstanden voor ons met twee kinderen (3 & 5) veel te groot. Bv. naar het strand vanaf onze plek was ruim 30 min. incl het treintje. Lodge tent op zichzelf mooi en ruim. Helaas zeer matige inventaris; geen koffiezet apparaat, maar 2 glazen, geen enkel wijnglas, kapotte WC-bril bij aankomst. Vies servies. Personeel ook vrij afstandelijk en soms zelfs ronduit onaardig. Dit alles vinden wij onder de maat voor een week vakantie á €1700.. Kortom; in vergelijking met andere campings in het zelfde gebied, is dit absoluut geen top-5 waard.

Kamertip: Het park is gigantisch,je loopt het risico om afgelegen te zitten. 'spoorlijn' is niet ideaal, het treintje rijdt tot 24:00.
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Prachtig resort!
Goede service!
Vriendelijk personeel!
Zeer kindvriendelijk!
Leuke animatie!
Groot maar dat merk je niet!
Heerlijk eten, mooi uitzicht! Vooral vis is erg lekker!
Treintje rijdt de hele dag door rond het park

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019

Was 10 dagen in Paradu Tuscany Ecoresort: Na een snelle incheck brengt een auto inclusief de bewoners je naar je bungalow, die rustig ligt op een groot resort en die schoon is. Op dit resort kun je alle kanten op. Ja het is zeer groot , je kunt er verdwalen als je zou willen, maar daardoor is het op je plaats waar je bungalow staat heerlijk rustig. Zoek je vertier dan zijn er ook plaatsen waar ze dat bieden. Er is een sport programma van ,s morgens vroeg tot ,s avonds. Met een polsbandje waarin een chip zit raak je tijdens je verblijf geen geld aan. Alles, ja alles gaat via dat polsbandje, een koffie, je restaurant uitgave, de winkel alles. Via een app volg je precies wat je uitgeeft. Gemak . We hebben meerdere malen een diner of een lunch gedaan in het a la card restaurant gelegen op het strand. Heerlijke visgerechten en super bediening. Overigens alles dat werkt voor het resort is services gericht en kwaliteit staat hoog in het vaandel. Kortom, je auto overdekt buiten het resort, binnen rustig of wat drukker, net wat je wilt en gezellige bediening. super verblijf gehad. Tevens heel mooi strand , waar je gerust 50 meter de zee in kunt lopen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 23 januari 2019

Wij verbleven in september 2018 met 2 kleine kinderen (1 en 3 jaar) in Paradu. We hadden een zeer goed verblijf. Paradu combineert het beste van een bungalow (eigen keuken, 2 slaapkamers, losse huisjes ipv op elkaar gepropt in een hotel, ruim teras) met het beste van een hotel (dagelijkse schoonmaak, voorzieningen als animatie, restaurant, ...).

De huisjes zijn modern maar wel vééél te klein. Dus daar mag als ze uitbreiden best wat aan gedaan worden. De badkamer zeker, die voldeed echt niet aan met 4 's morgens ons klaar te kunnen maken. Gezien onze kindjes nog niet zelfstandig zich kunnen wassen/tanden poetsen ect. Er is wel véél opslagruimte in de huisjes voor je koffers of spullen die je niet voortdurend nodig hebt, bovenop de keukenkast is echt wel ruimte zat.

Het eten in het restaurant was zéér goed, de beste grootkeuken die ik ooit gegeten heb.
Verder was er een treintje waar onze oudste dochter echt dol van was, alleen dat al maakte de vakantie voor haar subliem... Ook het zwembad was zeer geschikt voor onze kleine apen, het liep langzaam dieper (beetje zoals de zee) en dus kon de jongste lekker heen en weer kruipen. Bovendien was de vloer een soort zachte mat, waardoor je als ouder ook niet pijn je knieen kreeg van je baby achterna te kruipen. Echter, voor gezinnen met grote kinderen denk ik niet dat het zwembad geschikt was, want zelfs het diepe deel was eigenlijk totaal niet diep. Je kon er gewoon in rechtstaan en dan stak m'n hoofd nog een goed stuk boven water en ik ben echt wel klein. Daarnaast denk ik ook wel dat de 2 zwembaden die er zijn, of toch zeker de ligruimte, veel te klein is voor het hoogseizoen. Nu, buiten het seizoen, was het nog net prima. Als men dan toch focust op kleine kinderen, zou een speeltuigje of glijbaantje in het water of wat fonteintjes misschien wel leuk zijn.

Dat je beach kit niet ververst wordt het hele verblijf klopt... dat vonden wij eigenlijk ook niet kunnen, 2 weken doen met dezelfde handdoek... Terwijl de handdoeken voor de badkamer echt wel elke dag ververst werden.

Tot slot vonden we het ook erg aangenaam dat de er geen onbeschofte of onbeleefde mensen verbleven. Alle mensen waren zeer vriendelijk, je kon ook gewoon je spullen buiten laten staan want er werd niet gepikt ofzo. Iedereen had erg veel respect voor elkaar.

Toscane zelf viel ons wat tegen... we hadden hoge verwachtingen omdat iedereen daar altijd zo over doet, maar zo super mooi is de natuur niet, en de stadjes zijn wel mooi maar liggen ver uit elkaar. Activiteiten als van die hot springs, kan je met kleine kinderen toch niet doen, dus qua uitstappen waren we eerder teleurgesteld. Er is ook niet echt een aangename dijk of boottochten (behalve dan naar Elba) of dergelijke.

Datum van verblijf: september 2018