Leg de laagste prijs van deze websites vast
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben het er prima naar ons zin gehad! Ontbijt was wel oké, eten in het restaurant; pastas en pizzas heerlijk.. De andere dingetjes vielen bij ons niet zo in smaak.
Hotelkamer was prima.. redelijk goed kunnen slapen.
Zwembad heerlijk! Het enige nadeel was dat in het weekend de locals ook gebruik kwamen maken van het zwembad.. snap het wel, maar de 'luxe' gaat er wat vanaf in de drukte..
we zijn tevreden en zouden het wel aanraden aan vrienden

Datum van verblijf: augustus 2016
peppegiovy, Proprietario van Agriturismo Vultaggio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2016

Hello!!
thank you for your review. We are happy you enjoy your stay and our restaurant services.
Our agriturismo was born before as a restaurant so many local people choose us for our renowned quality of products. So we are glad that they join us during week-ends.
We hope to see you again soon, maybe with your friends.
Regards

Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Heel vriendelijke ontvangst, kamers OK.
Ontbijt is uitgebreid, maar zeer wisselvallig van kwaliteit.
Wij verbleven hier 4 nachten en 3 keer was het brood niet te snijden nog te eten, dus niet vers, terwijl het 's avonds bij het diner prima is. De croissants waren idem ditto. En het kan dus wel in ordé zijn, dat hebben we één dag gemerkt.
Het appelsiensap was de tweede dag op en is er niet meer gekomen.
Wat ons het meest ergerde was dat we ons tweederangsklanten voelden. 3 van de 4 avonden waren er feesten, soms was er wel 160 man, en de gasten zaten daar dan tussen een hoop feestgangers te wachten op hun eten. Verjaardagen, doopfeesten, groepsfeesten... Je zat erbij en onderging hun lawaai en verschillende muziek uit diverse boxen.
Nog leuker waren de uren rond het zwembad, daar kwamen jongelui uit het dorp dagelijks zwemmen, ze namen 11 van de 25 ligzetels in en creëerden een mini Tomorrowland met ongelooflijk veel decibels. Waren wij hier niet voor de rust?

Datum van verblijf: juli 2016
peppegiovy, Proprietario van Agriturismo Vultaggio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2016

Hello,
thanks for your review. Our Agriturismo was born quite 20 years ago as a Restaurant. Our local customer choose us for their party because they trust us above all about the food quality. All our customer have a first class treatment. The swimming pool is available also for our restaurant customers who choose our "Summer menù" in which the access at the swimming pool is included.
Our breakfast included a large buffet with: fresh bio yogurt, cold cuts, cheese, boiled eggs, juices, croissants, butter, home-made jams, cakes, fresh fuits, ecc. We offer all high quality product. Our bread and croissants are made with Sicilian ancient flour, without "OO" flour so they may be a bit harder, also according to the temperature and the slow leavining. We tried to explain you too.
We hope to see you again
Best regards

Beoordeeld op 10 mei 2016

We hadden een ruime familiekamer met 2 slaapkamers. Sobere inrichting maar het voldeed aan alle eisen en heel schoon. Ontbijt was prima en uitgebreid en we hebben 3x gedineerd, volop keuze en heel lekker. Het personeel was heel vriendelijk en nam alle tijd om een praatje te maken en tips te geven over de omgeving. Het prachtige zwembad was nog wel koud maar de kinderen hebben ervan genoten.

Datum van verblijf: april 2016
MISILISCEMI, Proprietario van Agriturismo Vultaggio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2016

Hello! Thank you for your review, we are happy you appreciated our agriturismo and our facilities.
Our Agriturismo aim is to convey our grand-fathers's simply way of life.
We pay attention about the quality of food we serve above all we choose local products and the products of our lands.
Let's hope to see you again soon
Best regards

Beoordeeld op 19 mei 2015

Na een paar dagen in de stad van Trapani te hebben verbleven ,hebben we hier echt genoten van de rust van het platteland.Het agriturismo is goed te vinden dank zij de vele aanduidingen op de weg .
De ligging is schitterend maar toch kort bij bezienswaardigheden als Segesta,Selinunte ,Erice .....maar ook kort bij de luchthaven van Trapani.
Uitgebreid ontbijt met vers fruit(sap)met zowel zoet als zout beleg ,vers gebakken brood .Uitstekende en typische keuken met verse ingredienten,uitgebreide wijnkaart .De kamers zijn ruim en netjes gepoetst.
In het restaurant verliep de bediening vlot,zelfs als het wat drukker was vond de eigenaar altijd de tijd om zijn gasten te komen begroeten .Ook het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam zowel aan de receptie als in het restaurant.

Kamertip: panoramisch uitzicht op zee en de eilanden vanuit kamers 6(?) tot 10
Datum van verblijf: mei 2015
MISILISCEMI, Proprietario van Agriturismo Vultaggio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2015

Thanks a lot for your words
We are waiting for you next time

Beoordeeld op 13 januari 2014

Aangezien ik zakelijk in het hotel verbleef, DiVino Hotel, kon ik 's avonds aanschuiven in het agriturismo.

Veel locale gerechten, dus keuze voldoende om kennis te maken met de locale keuken.
De moeite waard.

Geslapen heb ik daar niet.

Datum van verblijf: januari 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
MISILISCEMI, Proprietario van Agriturismo Vultaggio, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2015

Grazie per aver raccontato la sua esperienza!
Speriamo di ritrovarla presto!
saluti

Agriturismo Vultaggio