Orbitz.com
StayForLong
eDreams
Beoordeeld op 12 augustus 2015 via mobiele applicatie

Op weg naar Toscane een tussenovernachting in dit stadje gemaakt. Even doorrijden na Milaan en dan heb je hier een prima locatie om de volgende dag uitgerust in Toscane te arriveren. We werden heel hartelijk ontvangen En kregen een ruime familiekamer met keurig schoon sanitair. Het hotel heeft ook een speeltuintje en zwembadje aan de achterkant en dat viel na een lange autodag erg in de smaak. Tevens gebruik gemaakt van het diner. Royale porties en een ruim salade en kaas buffet voor een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Ook ontbijt is vers en met gevarieerd aanbod. Ligt dichtbij Parma dus neem vooral ham op je nog warme broodje;)

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 9 oktober 2017