“Erg veel geld voor wat je krijgt”
Beoordeling van Sugar Mama's Café

Sugar Mama's Café
Geclassificeerd als nr. 10 van 26 Restaurants in Santa Catalina
3 april 2020 beoordeeld

Dit cafeetje stond zo goed aangeschreven dat het misschien daardoor wel extra tegenviel. Ik schrok eigenlijk al van de prijzen toen ik de menukaart zag. Maar goed als het dan nog heel lekker zou zijn, maar dat was het niet. De koffie vond ik zelfs erg tegenvallen. Het ziet er gezellig uit, maar daar heb je dan ook alles mee gehad. Voor mijn koffie en ontbijt ga ik liever naar la viega panaderia.

Datum van bezoek: maart 2020

20 januari 2020 beoordeeld

Heel leuk klein cafe. Voor 10 dollar kijk je koffie, sappie, vers fruit, panenkoeken en een gebakken ei met groenten en toast. Een goede start van de dag. Erg leuk om er te zitten.

Datum van bezoek: januari 2020
30 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vers, ter plekke bereid ontbijt en zelfgemaakte taarten. Heerlijk! Prijs/ kwaliteit verhouding is wat aan de dure kant, dat wel.

Datum van bezoek: september 2019
21 februari 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: mei 2019
18 november 2019 beoordeeld

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Sugar Mama's Café bekeken, bekeken ook

Santa Catalina, Veraguas Province

In Sugar Mama's Café geweest? Deel je ervaringen!