166 US$
Hotels.com138 US$
CheapTickets138 US$
FindHotel138 US$
Beoordeeld op 17 maart 2018

Dit resort ligt in de heuvels met uitzicht op de baai van Kaiteriteiri. Voor ons viel de keuze op dit resort voornamelijk door de gunstige ligging om Abel Tasman NP te bezoeken.

Vanuit de kamer en je privé jacuzzi heb je een prachtig uitzicht op de baai.
De kamer deed wel wat gedateerd aan, waarschijnlijk door het houtwerk en de vloerbedekking. We waren niet echt onder de indruk van de uitstraling, dit resort moet het voornamelijk hebben van de ligging en het uitzicht.

Ontbijt is prima verzorgd met ruime keuze.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de overige faciliteiten.

Datum van verblijf: februari 2018
Suzie L, Guest Relations Manager van Kimi Ora Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2018

Bedankt voor je review.
We zijn blij dat je genoten hebt van je bezoek en hopen dat je een leuk bezoek hebt gebracht in Nieuw Zeeland.
Vriendelijke groeten
Suzie en het team

Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Heerlijke dagen gehad in dit resort tijden onze Nieuw-Zeeland reis. Houten huisje van alle gemakken voorzien met uitzicht op de baai van Kaiteriteri. Let wel: Kaiteriteri en het strand is nog zeker 20 minuten lopen.
Ontbijt was heerlijk, vers en gezond. We hebben 1 keer gegeten in het vegetarische restaurant van het resort, was ook ontzettend lekker!
Verder ook veel faciliteiten zoals zwembad, spa en sauna. Ook beginnen er vanaf het resort een paar leuke wandelingen zoals een bushwalk en een glowwormwalk.
Wel vond ik het huisje een beetje muf ruiken; kwam misschien door het hout en/of de vloerbedekking. De douchecabine had voor aankomst iets beter schoongemaakt kunnen worden, veel haren. Voor de rest was het superschoon!

Datum van verblijf: november 2017
Suzie L, Guest Relations Manager van Kimi Ora Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2017

Dear Ellen,
Thank you for your review. We are pleased that you have enjoyed the resort and the surrounding area.
We do appreciate your comments on the room and yes the wood can sometimes have a smell to it which is noticeable when entering the room if it has been closed up for a while.
I have also spoken to the Housekeeping manager regarding hair in the shower drain, so thank you for pointing this out.
We are happy that you have enjoyed the facilities of the resort including the restaurant.
We hope you enjoy your travels in New Zealand.
Kind Regards
Suzie and the Kimi Ora team

Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Op en top genieten in dit heerlijke resort met een prachtig uitzicht op zee. De kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien inclusief keukentje. Het bed ligt heerlijk en wij hadden de luxe van een bubbelbad grenzend aan de slaapkamer. Ook de zwembad faciliteiten waren prima met verschillende sauna's en een bubbelbad. Het ontbijt was lekker en veelzijdig. Kortom, een heerlijke accommodatie!

Datum van verblijf: november 2017
Aaron D, Manager van Kimi Ora Eco Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2017

Dear Denise B

We really appreciate you taking the time to write your review and we are so pleased to hear you enjoyed your experience at Kimi Ora Eco Resort.

We hope to see you again.

Kind regards,
Karina and the team at Kimi Ora Eco Resort

Beoordeeld op 4 oktober 2016 via mobiele applicatie

Gezellige cottages. Restaurant alleen vegetarische menu's, niet veel keus maar wel goed klaargemaakt en met zorg opgemaakte borden. Zwembad en sauna, stoombad en jacuzzi binnen en buiten, vrij toegankelijk.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 23 december 2015 via mobiele applicatie

Drie buitengewoon plezierige dagen in dit resort doorgebracht. We hadden een lodge (nr 11) met schitterend uitzicht op de baai van Kaiteriteri. Bij mooi weer kon je daar zittend op je balkon van genieten, bij wat slechter weer in het serredeel dat aan de 'huiskamer' vastzat. Daarnaast had de lodge een ruime slaapkamer met een uitstekend bed en een ruime badkamer waar ook alles perfect in orde was. Ontbijt is bij de prijs inbegrepen en is 'organic' met lekker brood en super lekkere yoghurt. Alleen de sinaasappelsap viel wat uit de toon. Vers geperst sap had beter in het concept gepast. Het is ook mogelijk om vegetarisch te dineren. Dat hebben we één keer gedaan, een smakelijk asperge gerecht en als dessert een kaasplankje, ook goed. Het resort biedt extra faciliteiten als yoga en massage aan waar we geen gebruik van gemaakt hebben. Vanaf het terrein beginnen een paar wandelingen die echter - zeker voor Nieuw Zeelandse begrippen - slecht bewegwijzerd zijn.

Datum van verblijf: december 2015