Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Mooi gelegen lodge maar als je niet met de auto bent, is het erg geïsoleerd: je kunt geen drankje bestellen, er niet eten, de zon is te fel en er zijn geen parasols. Je kunt alleen een rondje lopen op het terrein. Er is geen airco, dus heel erg warm. We waren blij dat we konden vertrekken. Maar de locatie is prachtig en de stilte subliem. Het is wel erg schoon en ontbijt is goed.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Gezellige lodge met ruime kamers en prachtig uitzicht. Heerlijk ontbijt, gemoedelijke sfeer, mooie inrichting. Grote gemeenschappelijke woonkamer met een fijne luierbank. Je mag drankjes en snackjes uit de keuken pakken. De eigenaresse is erg enthousiast en behulpzaam. Goede locatie om Abel Tasman te bezoeken. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: november 2017
Franziska H, Owner van Split Apple Lodge - Eco Lodge & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2017

Bedankt voor je review. We zijn blij dat je je verblijf bij ons leuk vond en zullen proberen onze Nederlandse vaardigheden te vergroten om je terug te begroeten bij Split Apple Lodge tijdens je volgende reis naar Nieuw-Zeeland! Veilig reist en we hopen je weer te zien!

Beoordeeld op 24 februari 2017

Mooie, moderne B&B op een prachtige locatie.Ze hebben zin voor interieur en zijn heel gastvriendelijk. Het prachtige terras en de lounge zetels zijn gewoon fantstisch om te genieten van het prachtige uitzicht. Het ontbijt is lekker, vooral de fruitsla is top, lekker vers!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 20 februari 2017

Deze B&B is werkelijk fantastisch gelegen. Zeer modern ingericht, zowel de kamers, de lounge als het eetgedeelte. Erg ruim van opzet. Ontvangst is correct en zakelijk, zoals bij jongere mensen hoort. Het uitzicht is of naar de bergen, of naar de baai. Drie kamers zijn wat groter, en zijn naar de zeezijde. Jammer is, dat er op de kamer geen kastruimte of een extra kooferopslag aanwezig is. Nu moet een van de koffers op de grond geplaatst worden, zodat je op je knieën moet om bij je spullen te kunnen komen. Het ontbijt is prima verzorgd, alleen de korst van het brood is wel erg hard.
Jammer is, dat elke service meteen veel geld kost, bijvoorbeeld de vraag of er wat gewassen kan worden, wordt beantwoord met een prijs van 30 dollar per wasbeurt....
De zitbanken in de lounge geven een moderne uitstraling, maar zitten helaas niet comfortabel.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 17 februari 2017

Split Apple Lodge ligt bovenop een berg en heeft een prachtig uitzicht. Bij aankomst werden we hartelijk welkom geheten door de eigenaresse. De B&B heeft een grote loungeruimte, een heerlijk terras buiten en ruime kamers. De badkamer was wat aan de kleine kant, maar mooi en schoon. Het enige dat we misten op de kamer was een tv. Niet een groot probleem, maar ook in de lounge was geen tv. Wel waren er spelletjes om te spelen.
Verder is de B&B heel modern en prachtig aangekleed.
Wij hadden een kamer aan de rechterkant (weet niet of dat zuid/oost/noord of west was) en daar stond de hele dag de zon op. Hierdoor was het héél erg benauwd in de kamer (ondanks dat we de gordijnen dicht hadden de hele dag) en er was geen airco. Dat is misschien een puntje van aandacht.

Het ontbijt was goed verzorgd, alleen op de tweede dag waren we wat aan de late kant en was alles zo'n beetje op. Nadat we erom gevraagd hebben werd het meeste aangevuld. Helaas waren de muffins wel op en dat is een beetje vreemd: dat de ene gast wel een muffin heeft en de andere niet.

We kregen goede suggesties waar we 's avonds konden eten. Ik raad wel aan om te reserveren. Veel toeristen en niet heel veel mogelijkheden: dus erg druk.

Gastvrouw en gastheer hebben de B&B nog niet heel lang maar zijn goed op weg. Een punt van aandacht is wellicht de communicatie met meneer.
Mevrouw is heel hartelijk en gastvrij en toen ik een ongeluk had gehad in de canyon erg bezorgd. Het was nodig dat ik 's avonds naar de dokter ging en ze heeft ons hierbij geholpen (telefoonnummer en aanwijzingen gegeven). Echter, de verbinding viel steeds weg en zodoende konden werd de verbinding met de assistente steeds verbroken. Hierop klopte ik aan bij het privégedeelte om te vragen of we een telefoon van hen konden gebruiken om de dokter te bellen en meneer zei dat dat niet kon en was weer weg. Later kwam mevrouw en kon het wel. Ook bij het ontbijt schonk hij ons een andere aandacht dan mevrouw. Dus dat is misschien nog een leerpunt: iets spontaner en hartelijker de gasten te woord staan.

Datum van verblijf: januari 2017