“Ff in Italië, maar dan in Emmeloord”
Beoordeling van Da Enzo

Da Enzo
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 4 van 25 Restaurants in Emmeloord
Keukens: Italiaans
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk resataurant in het centrum van Emmeloord. Op onze vakantie hier terecht gekomen en hebben ons laten verwennen met het verrassings voorgerecht. Een mix van lekkere koude en warme voorgerechten. En als hoofdgerecht een pizza en lekker gebakken vlees. Porties waren ruim en bediening vriendelijk. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021

8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Sla de pizza (ongetwijfeld ook erg lekker) maar over.
Mooie gerechten, zie onze foto’s.
Vriendelijke bediening, eenvoudige maar smaakvolle inrichting.

Datum van bezoek: augustus 2021
21 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans restaurant, super lekker pizza, pasta en koffie voor goede prijs. Leuke buiten terrasje. Zeker nog een keer uiteten daar. Ze hebben ook speciale kindermenu en leuke kleine cadeautjes voor kinderen.

Datum van bezoek: juli 2021
3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Best goed en vriendelijk niets op aan te merken pizza’s goed gevuld pasta idem lekker je krijgt niet alles op als je ook een voorgerecht neemt

Datum van bezoek: oktober 2020
3 september 2020 beoordeeld

Heerlijk italiaans gegeten. Vers gemaakt focaccia vooraf, rijkelijk belegde pizza's en huisgemaakte Tiramius na. De zaak ziet er binnen moderne maar wel met de Italiaanse gezelligheid uit. Grote porties tegen normale prijzen. Fijne avond gehad!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Da Enzo bekeken, bekeken ook

In Da Enzo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.