“Bediening waardeloos”

Restaurant Grandcafé 't Voorhuys
Geclassificeerd als nr. 4 van 21 Restaurants in Emmeloord
15 maart 2020 beoordeeld

Als enige zaten wij buiten en er werd niet bediend. Dan nog de opmerking van de ober en hij zei: Jullie zijn als enige buiten dus wij letten alleen op de mensen die binnen zitten,... Nooit gaan wij hier meer heen

Datum van bezoek: maart 2020

13 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mindere afsluiting van een gezellige theateravond. De vegatarische knolselderijsteak van €17,50 , bestond uit een schamelijke 3 dunne gegrilde knolselderij schijven, welke ook nog eens ongaar waren, aangevuld met bonenpurree en wat mais garnering. Een zielige vertoning. Eveneens waren de mee geserveerde gebakken aardappelen niet gaar. Al met al behoorlijk terleurstelend en allerminst een maaltijd te noemen. Waar bij sommige restaurants nog belangstellend wordt geïnformeerd of het gesmaakt heeft, zo niet hier.

Datum van bezoek: februari 2020
6 februari 2020 beoordeeld

Gewoon aldi sap met schepje vruchtvlees, Bah je proeft de chemische smaak , ik trap er niet in en de bediening? Ik zie steeds andere zegt genoeg over de arbeidsvoorwaarden!

Datum van bezoek: januari 2020
1 februari 2020 beoordeeld

Onlangs op een woensdagavond gegeten bij 't Voorhuys. Grote zaak met veel verschillende hoekjes om te zitten. Ondanks dat het woensdagavond was, waren er veel gasten, zowel jongeren als ouderen. Bij binnenkomst werden we al direct hartelijk begroet. De bediening was vriendelijk en attent. Vanwege het autorijden vroeg ik om een alcoholvrij bier en daar was een ruime keuze in. De Leffe Blond 0.0 smaakte voortreffelijk bij het hertenbiefstuk. Het is beslist een zaak om nog eens te bezoeken. Aanbevolen!

Datum van bezoek: januari 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig restaurant, mooi aangekleed. Het eten was voortreffelijk, mooie opgemaakt. Bediening uit de kunst.

Datum van bezoek: november 2019
tVoorhuys, receptionist van Restaurant Grandcafé 't Voorhuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Goedenavond Gerben,

Wat fijn om te horen dat u lekker bij ons heeft gegeten met een goede sfeer.
Wij hopen u nogmaals in ons restaurant te mogen ontvangen.

Team 't Voorhuys

Reizigers die Restaurant Grandcafé 't Voorhuys bekeken, bekeken ook

Emmeloord, Flevoland
Emmeloord, Flevoland

In Restaurant Grandcafé 't Voorhuys geweest? Deel je ervaringen!