“Vrolijke Lunch”

Restaurant Nobel Ameland
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Ballum
Keukens: Europees
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Buitengewoon plezierige lunch genoten. Niet in de laatste plaats door het vriendelijke personeel!
Gerechten overigens ook heerlijk.
Een aanrader dus.

7 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fantastische eet ervaring, een warm welkom door de gastheer en -vrouw. De “shared” voorgerechten waren allemaal zo lekker dat delen een uitdaging was. Hier komen we zeker terug!

3 juni 2021 beoordeeld

We hebben heerlijk gezeten, gegeten en gedronken bij Nobel. Het personeel heeft absoluut bijgedragen aan de fijne en ontspannen sfeer, alleen daarvoor zouden we al terugkomen. Anders wel voor het Nobeltje, wat inderdaad lekker genoeg is om op ieder moment van de dag te drinken.

Datum van bezoek: juni 2021
2 juni 2021 beoordeeld

Genoten. Warm ontvangst in de slijterij. Heerijk terras. Goed warm. Fijne bediening en lekker eten.en drinken. Dank voor de goede zorgen Laurens en Marinda.

Datum van bezoek: juni 2021
29 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch gehad bij restaurant nobel! De sliders rund en kip gekozen op advies van medewerker Nick die ontzettend lekker waren. Uitstekende service dus ook ;)

Reizigers die Restaurant Nobel Ameland bekeken, bekeken ook

In Restaurant Nobel Ameland geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.