“Geweldig”

Restaurant Nobel Ameland
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Ballum
Keukens: Europees
30 augustus 2020 beoordeeld

Wat een super leuk restaurant! Super leuke bediening, geweldig eten! Vooral de tonijn sashimi is echt een aanrader! Bas bedankt voor de kaart truc ik snap het nog steeds niet. Echt een hele leuke sfeer! Als je in de buurt bent moet je hier zeker langs komen!!!

29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met drie vrienden heb ik onwijs lekker gegeten en gedronken bij Nobel. We werden verwelkomd in het cafe met een fluitje en nobeltje door zowel eigenaar Barend (vierde generatie vd familie Nobel) en barman Luc (net vijf dagen aan het werk, maar hij gaf ons meteen een enorm gevoel van gastvrijheid). Daarna een heerlijk diner gehad in het restaurant. Nick heeft ons toen een hele goede avond bezorgd. Hij was de ober die ons goed in de gaten hield en precies begreep wat wij nodig hadden zonder dat hij te opdringerig was.
Kortom: het was een onvergetelijke avond bij Nobel. Een avond die onze trip die ons weekend op Ameland heeft gemaakt. Dank!!!

27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze 11de huwelijksjaar bij Nobel gevierd met samen met onze 3 kinderen. Mooie avond gehad, fijn gegeten op een mooie tafel en top service van Suzan. Dank

Datum van bezoek: juli 2020
27 augustus 2020 beoordeeld

Bij binnenkomst wordt je gelijk ontvangen door een aperitief de Nobel, Het hele terras is verwarmd wat best fijn was op een regenachtige dag op Ameland, de menukaart bestond uit verschillende gerechten bereid met Nobel, de gerechten die wij hadden waren subliem, zekere aanrader zijn de gamba’s, ik heb ze zo lekker nog nooit gegeten, de bediening is vlot leuk en snel, jammer van het weer konden we niet verder genieten van Ameland.

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Beste van het eiland .... een absolute verademing tussen de vele doorsnee restaurants. Heerlijke ceviche van zeebaars en perfecte parelhoen .....Echt TOP!

Reizigers die Restaurant Nobel Ameland bekeken, bekeken ook

In Restaurant Nobel Ameland geweest? Deel je ervaringen!