Museum More - Kasteel Ruurlo
Vandaag geopend: 11:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Foto's maken helaas tijdelijk niet toegestaan

Zoals voor alles moet je ook je bezoek aan dit kasteel reserveren. In dit kasteel bevindt zich een ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
MichelM_Delft
Delft, Nederland
De moeite waard: 1,5 meter biedt de bezoeker rust

Het kasteel Ruurlo lijkt nonchalant gerestaureerd. De gkazen kap past niet echt, maar is wel ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Jan D
Dubai
Lees alle 222 beoordelingen

Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi Kasteel / museum wij vonden het wel leuk , knus en rustig maar dat komt denk ik door het seizoen. Helaas was het aan het regenen dus het wandelen in het park hebben wij maar niet gedaan.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Het kasteel is prachtig onderhouden en de kasteelkamers zijn prachtig ingericht. De werken van Willink komen geheel tot hun recht. De tuinen zijn heerlijk voor een wandeling met als hoogtepunt een lunch in de orangerie. Een aanrader.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi museum, mooie kunst, fijne ambiance - prachtig kasteeltje en fijne kunst (vooral schilderijen)
Aanrader ook als je niet al te veel met kunst op hebt

Beoordeeld op 26 februari 2020

Genoten van de collectie van Willink en de kunstwerken van Fong Leng in een prachtige omgeving. Het kasteel is ook de moeite waard, erg smaakvol gerestaureerd en gedecoreerd.

Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Aardig kasteeltje. De plus is de expositie van Willink. Goed verteld. Mooi vormgegeven. Prachtige schilderijen. Met een prijs van 23,50 voor een volwassene en twee dochters van 15 en 17 redelijk aan de prijzige kant voor een bezoek van drie kwartier. Dat was de duur van ons verblijf gezien de grote van het kasteeltje en de expositie.