Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Ik heb lopen bedenken wat er aan te merken valt. Kom tot niets zinnigs. Vriendelijk personeel. Vooral bij het prima ontbijt. Mooie strakke design kamers. Wij hadden er een met bad in de kamer. Nespresso (prof) koffiemachine. Zitje buiten. Echt een aanrader.

Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heel fijn hotel en super vriendelijke en service gerichte
medewerkers. Medewerkers receptie, keuken en schoonmaaksters is niet te veel. Leuke omgeving voor daguitjes.
Ook combi met naastgelegen restaurant Moeke is prima.

Beoordeeld op 8 augustus 2020

Kamer 20 , begane grond, comfort kamer was super. Gezellig en licht ingericht. Heel schoon. Toegang tot terras met zitstoelen. Heerlijke douche. Lekker vers ontbijt. Aangrenzend restaurant met gezellig terras “ Ons Moeke” Met goede kaart. Hotel ligt 21 km van Harderwijk vandaan, leuke fietstocht. Van het hotel krijg je ook leuke fietsroutes in de omgeving,

Kamertip: Kamer 20, Co fort kamer op de begane grond, hoekkamer met toegang tot terras met stoelen.
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een leuke uitstraling. Werden goed geholpen bij de receptie en de kamers zagen er netjes en schoon uit. Het enige nadeel is dat er een open wc is. Dus je hebt niet echt privacy. Het onbijt was prima. Niet speciaal maar goed genoeg. Ook hebben we fietsen gehuurd bij de receptie en die hadden ook leuke fietsroutes meegegeven. Al met al een goed hotel.

Beoordeeld op 6 augustus 2020

Comfort Plus met balkon of terras geboekt. Dag tevoren gevraagd of genoemde koffiefaciliteiten toevallig Nespresso waren. Antwoord: ja wij zouden kamer met Nespresso krijgen. Bij aankomst was dat er inderdaad maar niet in geboekte kamer, want deze had geen balkon of terras. En vonden wij een ongezellige 3-pers. kamer Bleek dat geboekte ook niet meer beschikbaar waren. Andere kamer gevraagd. Helaas zonder buiten maar met schuine ramen, die je ook niet helemaal open kon zetten. Op zich mooie kamer, maar badkamer niet handig. Te weinig licht boven spiegels; vergrootspiegel zat niet goed. Geen deur voor toilet. Kon je min of meer oplossen door douchedeur open te zetten. Maar was geen oplossing voor eventuele geur en geluiden... Als je op bed nog even wilt t.v. kijken, blijkt de kleine t.v. wel erg ver weg te staan. Zelfs met 'juiste' multifocale bril, was ondertiteling moeilijk te lezen. Wij vonden het ook beetje vreemd en geen heel prettige gedachte dat er na 20/20.30 uur geen receptionist meer was (is het overigens niet verplicht bij 4* of om 24 uur lang minim. 1 BHV-er te hebben?). Wij hadden geen ontbijt. Hebben volgende ochtend koffie gedronken bij naast gelegen 'Moeke' waar wij avond tevoren gegeten hadden. Al met al een redelijk verblijf maar zouden niet teruggaan als we weer in die buurt zouden willen/moeten zijn.

Datum van verblijf: juli 2020