Beoordeeld op 3 augustus 2020

Wij hebben in corona tijd overnacht en het heel fijn gehad.
De kamers zijn mooi en van alle gemakken voorzien.
Fijn terras met heerlijke stoelen, mist wel een afscheiding met de buren en de weg is hoorbaar.
Wij vonden de ontbijtzaal te druk en klein om voldoende afstand te bewaren. Maar de oplossing van uitgebreid ontbijt op de kamer was heerlijk (en in overvloed)

Superfijn hotel dus voor een leuke prijs.

Tip: bezoek ook Wijngaarde aan de Beek. Wij hebben daar een heerlijk diner genuttigd

Kamertip: kamers op de begane grond hebben een terras
Beoordeeld op 31 juli 2020

We hadden een comfort kamer geboekt voor twee nachten. Bij dit type kamer staat het toilet "open" achter een afscheiding in de kamer. Dat wil zeggen dat geluiden en geur door je partner "beleefd worden" en dat je partner wakker wordt als jij midden in de nacht het toilet doorspoelt. Ik heb nu thuis gekeken wat anderen hier van vinden en slechts enkelen klagen hierover. Voor ons is het een no-no en wij vragen ons af hoe iemand op het idee komt een hotelkamer zo te ontwerpen. In de buurt van de douche is geen enkele mogelijkheid een handdoek op te hangen.
Bedden zijn prima en het personeel achter de receptie is zeer vriendelijk. Er is kennelijk niet voldoende schoonmaak personeel. Wij zijn het grootste deel van de dag weg geweest maar hebben om 15.45 uur medegedeeld dat de kamer nog steeds niet gepoetst was en nu schoongemaakt kon worden. Om 17.00 uur werd geklopt door de schoonmaakster maar toen maakten we ons op om uit te gaan eten en we vroegen of ze om 17.45 uur terug kon komen. Dat was niet mogelijk!
Oké, dan maken we zelf ons bed wel op.
De ontbijtzaal was koud doordat het erg tochtte. Zowel wij als andere gasten hebben gevraagd of de schuifdeur naar buiten dicht mocht. Dat kon niet in verband met Corona??????????? Overigens was de vrouw in de ontbijtzaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is voor een 4 sterren hotel zeer basic. De stoelen in de ontbijtruimte stonden deels met de ruggen tegen elkaar als de gasten aan tafel zaten, dus geen sprake van anderhalve meter afstand.

Beoordeeld op 26 juli 2020

Een heel mooie suite, prachtig, luxe en modern. Gelegen op het zuiden en de airco kon het niet aan. Daardoor helaas slecht geslapen. Goede ligging voor dagje Amersfoort en Harderwijk. Goed, gemiddeld ontbijtbuffet.

Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

Ik heb samen met mijn vriend een nachtje geslapen in het hotel de roode schuur. Het was gemakkelijk te vinden met de auto en ze hebben een gratis parkeerplaats. Bij binnenkomst werden we al vriendelijk begroet en kregen we uitleg over dingen die we in de buurt kunnen doen. We zijn in de avond in het restaurant Moeke gaan eten wa t meteen naast het hotel ligt. Zelf hebben wij ook nog een fiets gehuurd en zijn we de dorpjes en de veluwe gaan ontdekken. Het was een fijne overnachting en is zeker een aanrader.

Beoordeeld op 31 maart 2020

Alles super goed geregeld zelfs in deze lastige tijden. Ipv een ontbijt buffet hebben wij het ontbijt netjes op de kamer gekregen. Daarnaast was alles goed schoon en waren de medewerkers uiterst vriendelijk.

Ik kom zeker nog is terug

Datum van verblijf: maart 2020