“Gezellig en goed restaurant”
Beoordeling van Moeke Nijkerk

Moeke Nijkerk
Geclassificeerd als nr. 7 van 35 Restaurants in Nijkerk
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven 2 nachten in het hotel naast dit restaurant. Het viel meteen op dat het er gezellig uit zag, dus zijn we hier gaan eten. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Het eten was heerlijk en er was veel keuze in biersoorten. De 2e avond was voor ons een makkelijke keuze en zijn hier weer gaan eten.

Datum van bezoek: augustus 2020
MaikevanMoeke, Director of Sales van Moeke Nijkerk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Bedankt Danny voor deze mooie recensie! Hartstikke leuk dat jullie er waren. Wie weet tot ziens! Liefs Moeke

26 juli 2020 beoordeeld

Zowel binnen als op het terras een leuke sfeer. Leuke aparte hoek buiten waar kinderen kunnen spelen, zonder dat je er last van hebt op het terras.

Datum van bezoek: juli 2020
Bedank 29.818
MaikevanMoeke, Overige van Moeke Nijkerk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Bedankt Mariska! Heel graag tot een volgende keer. Lieve groet Moeke

18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het korte verblijf in Nijkerk zijn we 2 x gaan eten bij Moeke. Zeer vriendelijk personeel en lekker eten!

Datum van bezoek: juli 2020
MaikevanMoeke, Director of Sales van Moeke Nijkerk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2020

Bedankt voor deze mooie beoordeling Ronja, goed om te horen! Liefs Moeke

19 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we met vrienden verbleven in het aanpalende hotel de Rode Schuur gekomen om het diner te reserveren bij Moeke . De ontvangst was erg vriendelijk en gastvrij. We konden kiezen voor binnen of buiten . We kozen voor een ronde tafel binnen . De menukaart is breed maar niet super uitgebreid. Gekozen voor een aspergesoep en als hoofdgerecht een bavette. De aspergesoep was erg lekker en dat kon ook gezegd worden van de bavette met een heerlijke groentegarnituur met een puntzakje dikke frites met mayonaise. Mijn vrouw en vrienden waren ook erg tevreden over hun maaltijden en ook het bedienend personeel was erg vriendelijk en professioneel. Dit restaurant is een dikke aanrader voor een verblijf of bezoek aan Nijkerk of omgeving.

Datum van bezoek: juni 2020
MaikevanMoeke, Director of Sales van Moeke Nijkerk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2020

Beste Raymond, wat een super leuke recensie! Bedankt voor alle complimenten. We hopen jullie nog eens terug te zien.

Liefs Moeke

5 maart 2020 beoordeeld

Super goede bediening van personeel van Moeke, Karin bediende ons, niets was haar te veel, er werd zonder problemen een andere tafel voor ons ingedekt omdat wij graag aan een ronde tafel wilden zitten, perfect !

Datum van bezoek: maart 2020
MaikevanMoeke, Overig van Moeke Nijkerk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste Ieke, Bedankt voor je leuke recensie! Heel graag tot een volgende keer. Lieve groet, Moeke Nijkerk

Reizigers die Moeke Nijkerk bekeken, bekeken ook

In Moeke Nijkerk geweest? Deel je ervaringen!