“positief verrast”
Beoordeling van Pannenkoekenhuis 1760

Pannenkoekenhuis 1760
Geclassificeerd als nr. 5 van 7 Restaurants in Elspeet
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vrienden positief verrast met het goede eten hier! Van voor- tot nagerecht weer heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor prima pannenkoeken en niet te ingewikkelde gerechten is dit een goed adres. Porties zijn groot genoeg om de stevige trek te stillen.

Datum van bezoek: december 2019
14 november 2019 beoordeeld

Het was er afgelopen zondag druk. Het weer was uitzonderlijk mooi en dan is het voor wandelaars en fietsers genieten in deze fraaie omgeving.
Dit café /restaurant is blijkbaar het enige wat in Elspeet op zondag open is. Dit verklaart de vele bezoekers. Het zat gezellige vol binnen. Bediening verliep snel. Elders hebben we wel eens betere pannenkoeken gegeten. Maar wij waren blij dat wij tijdens onze mooie wandeling even konden rusten en een hapje eten.

Datum van bezoek: november 2019
7 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Pannenkoeken Daar maak je iedereen blij mee na een lange wandeling. Het heeft erg gesmaakt. Vriendelijke mensen ook.

Datum van bezoek: oktober 2019
31 oktober 2019 beoordeeld

Prima vriendelijke bediening en heerlijke gember/kaaspannenkoeken en niet duur. Een aanrader in Elspeet.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Pannenkoekenhuis 1760 bekeken, bekeken ook

In Pannenkoekenhuis 1760 geweest? Deel je ervaringen!