“Keuze ”

wo 3/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Ellecom
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was alweer een flinke tijd geleden dat we bij de Peerdestal hadden gegeten . De ambiance was , in vergelijking met het vorige bezoek , een stuk verbeterd . Was t toch altijd n tikje oubollig , dat is nu helemaal weg . Ontvangst en bediening dragen daar beslist aan bij . Dan het eten . Niks mis mee ; de specialiteit van de dag , zeeduivel was goed . Maar toch een wat suffige saus ( tappenade ) en op het bord verder nog een puntje dat geen kwaad kan ; verder geen bijgerechten . Het lijkt ons dat de keuze nog gemaakt moet worden : of we durven voor de verfijning te gaan of we kiezen voor ouderwets goed eten en vergeten ook de bijgerechten niet . Nu zit het er tussen in .

Datum van bezoek: maart 2020

15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ietwat aan de vroege kant arriveren we, we worden opgevangen door een charmante gastvrouw, we kunnen plaatsnemen bij de mooie authentieke haard om aperitief te drinken tot tafel vrij is. Aperitief wordt mooi geserveerd, Gin&Tonic met bijbehorende kruiden, ijs apart bij Baco.Zeer vriendelijke en correcte bediening.
Voorgerecht Zalmkroket met tomaten fetasalade en mosterdparfait, echt tongstrelend.
Hoofdgerecht samen een Lamsplank, zwezerik, biefstuk, schenkel en haasje, geserveerd met aardappel in korstje van maismeel, lang niet meer zo lekker gegeten.Heerlijke fles Malbec erbij.
Nagerecht ook tongstrelend. Al met al, ben je in de buurt, hier moet je gaan eten anders heb je wat gemist.
Een super aanrader.

Datum van bezoek: februari 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met vrienden weer gegeten bij de Peerdestal en het was weer top: al jaren. Het blijft echt een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede keuken, personeel vakkundig , goede wijn, eten was top verzorgd en een gezellig restaurant.
Erg fijne avond gehad.

Datum van bezoek: januari 2020
1 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet voor het eerst hier, en wederom was het heerlijk. Helaas wel vergeten foto's te maken van het hoofd- en nagerecht, dom dom dom. Voorgerechten waren zeer smakelijk. Net als het wild, hertenbiefstuk en konijnenstoofpotje, van het hoofdgerecht. Als dessert een kaasplankje en een cheedecake van koffie met liquor 43. Ik ben dol op cheesecake, dus die moest ik proeven. Het was lekker, al proefde ik niet veel van het likeurtje terug. Alle gerechten hier daar wordt goed over nagedacht, alle smaken voegen iets toe. Het personeel kan goed adviseren welk wijntje erbij te kiezen en zijn erg gastvrij. Het was een lekkere en gezellige avond.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Peerdestal bekeken, bekeken ook

In De Peerdestal geweest? Deel je ervaringen!