“Gezellig samen gegeten”

Een tafel reserveren
do 4/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Ellecom
Beschrijving: Grenzend aan Nationaal Park De Veluwezoom en gevestigd op het historische landgoed Avegoor ligt het prachtige Fletcher Landgoed Hotel Avegoor. In het alom bekende en culinaire à la carte restaurant kunt u genieten van gerechten uit de internationale keuken. Hier worden uitsluitend eerlijke gerechten geserveerd van dagverse en regionale ingrediënten. Maar ook voor een gezellige High Tea of borrel bent u bij dit hotel aan het juiste adres.
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan een rond tafeltje genoten we van een lekker 3 gangenmenu met een mooie fles Malbec uit Argentinië in de serre.
Zeer vriendelijke en erg correcte bediening die je in een hoger segment waande.

10 maart 2020 beoordeeld

Het culinaire in dit hotel is te doen in de bar en de restaurant gedeelten, waarbij aangetekend dat het aan de rand van het middenrestaurant tegen de serre aan wat donker is.

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol, uitstekende keuken en een smaakvolle presentatie. Ook de bediening was uiterst vriendelijk en klantgericht. Kortom, een ervaring om niet snel te vergeten. Met name het voorgerecht was heerlijk en de Dame Blanche erg origineel.

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als onderdeel van ons hoofdverblijf in het restaurant gegeten. Hadden reserveerd, toch werden we verzocht ergens anders plaats te nemen. Eten was ok, keuze niet bijstergroot. Wat minder sgeervol dan verwacht.

Datum van bezoek: februari 2020
3 december 2019 beoordeeld

Het is een mooi hotel en prachtig gelegen. Bij onze reservering voor enkele nachten kregen wij er een diner bij. Helaas was dat zeer middelmatig. We kregen een klein stuk vlees en dat was ook nauwelijks mals. Verder zaten er wel ruimschoots frieten bij. De glazen wijn werden op de millimeter uitgeschonken en aardig aan de prijs. De bediening was wel vriendelijk, maar je merkte dat er ook met onervaren personeel gewerkt werd. Later kregen we te horen dat er inderdaad heel veel gebrek aan ervaren personeel is; dus dit is jullie vergeven. De prijs/kwaliteitsverhouding is middelmatig.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Restaurant Avegoor bekeken, bekeken ook

In Restaurant Avegoor geweest? Deel je ervaringen!