99 US$
Orbitz.com
Priceline
Expedia.com99 US$
Beoordeeld op 21 november 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn gedateerd en toe aan renovatie. We hadden een suite waarin we met een zaklamp de lichtschakelaars moesten zoeken. Er zat een gat in de badkamerdeur, op het plafond van badkamer en toilet zat schimmel.

De kast bij de deur was van goedkoop plastic. Daarnaast hingen er spinnenwebben tussen meubilair en de lampen.

De suite heeft meer weg van een twee-sterren pension, dan een 4-sterren suite. Andere ketens hebben dit zoveel meer op orde.

Bij het melden werd er stoïcijns gereageerd en was er geen andere kamer beschikbaar, maar ook geen excuses aangeboden.

De bediening van het restaurant was supervriendelijk, maar het eten niet per se bijzonder.

Tijdens het ontbijt was het buffet niet uitgelicht waardoor je nauwelijks kunt zien wat je op je bord legt.

Gelukkig is er in de omgeving veel te doen, maar voor een overnachting of diner zou ik een andere plek zoeken.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 17 oktober 2020 via mobiele applicatie

Kamer is schoon, dat wel.. maar er hangt nogal wat los, vitrage is vies en hangt los,minibar is leeg..dit gaat over kamer 320..

Handoekhaakjes kapot eraf
In Toilet en badkamer
Lamp stuk boven bed
Tv in zit geldeelte doet niks
Vitrage onder de vlekken
Vitrage hangt los/ 1 haakje.
Handdoek rek boven radiator douche kapot.. maar 1 kant van t rek wel laten hangen....?
Tegels badkamer los en gebarsten tegen plafond, plinten plafond niet netjes.
Bedden slechts 1 lakentje over t matras, geen molton, nogal onhygiensch
TV op slaapkamer hangt voor een foto..??
Gaten in plafond
Bedden staan overigens los van elkaar en schuiven heel makkelijk uit elkaar als je lekker even tegen elkaar aan wil liggen... ze verkopen t wel als twee persoons, maar t zijn in wezen twee samen geschoven 1 persoonsbedden

Het warme water in de douche is niet constant van temperatuur... het is te doen, maar daar is t ook mee gezegd.. beetje jammer..

Verder denk ik dat t beter is om ook de nieuwbouw op de site te laten zien, na lezen andere reviews, merk ik dat mensen boeken omdat ze alleen het mooie oude pand zien... maar daar slaap je niet....

Twee avonden diner.. kwaliteit matig.. varkensoester taai, kreeg weliswaar een andere, maar tweede avond biefstuk koud, en friet eerste avond ook...
Best jammer voor 352 incl ontbijt
€ excl diner
En kom nou niet aan met had t maar gezegd allemaal, want we willen ter plekke alles oplossen...
Als hotel met je dit soort zaken voor zijn.
Er is structureel vanalles niet zoals t hoort.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 30 september 2020

We zijn nu voor de tweede keer bij Fletcher Landgoed Hotel Avegoor geweest ,
Uitstraling is gewoon mooi van het geheel .
Service van het personeel is gewoon top ! Errrrrrg aardige mensen !
Kamer is wellicht ietsie open voor renovatie , Zal vast tzt wel verbeterd worden in andere economische omstandigheden .
Wembad is heerlijk !
Ontbijt is top !
Men kan hier ook electrische fietsen huren .

Beoordeeld op 28 september 2020

het landgoed heeft een prachtige ligging en voldoende faciliteiten voor iedereen. een mooie ruime tuin waar je buiten kunt zitten en op een mooi terras. Er zijn ruime conferentie en vergaderzalen die er netjes en ruim uitzien. Sommige kamers zijn aan onderhoud toe en de schoonmaak kan veel beter.
De manager Chris is een geweldige aanwinst voor dit hotel en hij probeert alle ballen in de lucht te houden en doet dat goed, maar loopt wel tegen de beperkingen van achterstallig onderhoud aan.
De lunch is geweldig en sommige vegetarische gerechten ook.

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 september 2020

Locatie is schitterend, Zeer ruime kamer, maar er wordt druk bezuinigd op de kleinste dingetjes, zoals kartonnen bekertjes voor koffie/thee op de kamer. Aanvulling zeer spaarzaam. Op eerste gezicht ziet het er prima uit, maar het geheel behoeft toch wat vernieuwing.