Beoordeeld op 23 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat een teleurstellende ervaring van wat eens ‘een begrip’ was. Het hotel lijkt niet onderhouden te worden. Echt werkelijk alles is oud en versloft. Onervaren bediening (20 min wachten op 2 kopjes thee) een zielloze wellness omgeving, kamers waar echt veel aan inventaris drastisch aan vervanging toe is en de badkamers compleet vervangen moeten worden. Wat een vieze bende.
Al met al een ongeïnspireerde ervaring om snel te vergeten.
NB, de Corona maatregelen worden niet nageleefd, er staan wat hand hygiëne dispenses, maar personeel heeft geen handschoenen, geen mondkapjes, bij de receptie geen plexi glazen, 1,5 mtr lijkt een verzinsel hier. Snel vergeten.
Wat fijn dat de kromme dissel nog wel kwaliteit biedt, maar dat is ook het enige wat dit hotel nog overeind houdt.

Beoordeeld op 22 juli 2020

Je merkt gauw dat de hotel gedateerd is. En de hotel gasten ook.
Alhoewel de kamers er zeer slecht uitzien en toe zijn aan vernieuwing, het is er erg schoon allemaal.
En de hotel medewerkers super vriendelijk.
Lekker makkelijk eten (echt lekker)
En je kan voor een hele dag fietsen huren.
We hebben het erg naar ons zin gehad.

Beoordeeld op 5 juli 2020

We komen heel vaak bij Fletcher” maar dit hotel is een kroon op de taart!
Zwerver Ruime En nette kamers met heerlijke bedden,
Fantastisch mooi zwembad met een gratis sauna en bubbelbad ook nog Turks stoombad.
Personeel vriendelijk en behulpzaam”

Beoordeeld op 22 juni 2020

Mooie ligging, heel vriendelijk personeel. Eten was goed. Maar de kamer was wat aan de kleine kant. En het gebouw is "erg rommelig" met gangen en trappen en trapjes. Zwembad is sfeerloos en de hal is aan de donkere kant

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 14 juni 2020

Hier voor het eerst na corona sluiting weer in een hotel geslapen. Met name de combinatie met de Kromme Dissel is perfect. Hotel bediening netjes, kamer wat gedateerd maar OK en prima ontbijt. Werden verrast met een aardige attentie. Mooi terras buiten. Wat dit keer wel opviel was het geluid van de snelweg, zowel op het terras sls in de hotelkamer (2e verdieping). Fietsenverhuur is prima en er zijn fantasische tochten in de buurt te maken, zowel naar de Rijn als naar de Veluwe.

Datum van verblijf: juni 2020