“Personeel snapt er niks van”
Beoordeling van Restaurant de Bokkerijder

Restaurant de Bokkerijder
Geclassificeerd als nr. 14 van 37 Restaurants in Vaals
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege corona is het restaurant maar voor een kwart bezet dus we konden op het balkon plaats nemen.
Na 10 minuten wachten naar binnen gelopen of ze me niet vergeten waren.
"ja sorry het is erg druk" (1/4 bezetting?)
Vervolgens weer gaan zitten, na nog ewm minuut of 5 á 10 hadden ze ineens tijd km tafels schoon te maken binnen.
1 van de serveersters kijkt me recht aan terwijl ze bezig is dus ik denk die komt er aan.
Maar nog komt er niemand. Vervolgens 1 van de 3 dames die tafels aan het schoonmaken waren aangesproken. Toen kon er eindelijk wat besteld worden.
Waar ook nog een 2x voor terug gekomen moest worden omdat ze niet de hele bestelling onthouden hadden.

Datum van bezoek: juli 2020

30 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening. Lekkere koffie en lekkere verse vlaai. Dichtbij drielandenpunt.

29 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gestopt voor koffie en een pannenkoek. Lekkere koffie maar met afstand de slechtste pannenkoek die ik ooit heb gegeten. Geen idee wanneer deze gebakken was maar dat leek al een tijdje geleden. Het leek meer op een harde taaie pizzabodem dan op een pannenkoek.

24 juni 2020 beoordeeld

Het uitzicht is fabelachtig, bijna bovenaan de route naar het drielandenpunt. Maar dat maakte het rommelige terras niet goed. Onpersoonlijk, en kaart die zozo is, net te weinig mensen in de bediening. Ons viel het wat tegen.

26 februari 2020 beoordeeld

Na een intensieve inspanning op de racefiets hier lekker koffie en limburgse vlaai gegeten. De ober die ons bediende was top, grappig en attent. Hij maakt het verschil t.o.v. de anderen die er liepen en duidelijk minder zin hadden in al die gasten.
Wij hebben genoten van de vlaai, de zelf gemaakte slagroom en de koffie.
Tip: bij het afrekenen hoor ik de ober tekeer gaan tegen het andere personeel dat het te lang duurt, en met grote onverschilligheid de vorken in de vlaai douwt, terwijl je weet dat je klant naast je staat en net geholpen is door iemand met plezier in zijn werk...

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant de Bokkerijder bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Bokkerijder geweest? Deel je ervaringen!