Kamer was top, inrichting ook. Echter kregen we de avond voor het inchecken een emailtje dat er werkzaamheden zijn in het hotel. Helaas konden we die avond niet meer (kosteloos) annuleren en op zoek naar een ander hotel. Wat ons betreft ingecalculeerd timing waardoor de bezoeker gebonden zit aan een semi verplichte bezoek, en anders kun je naar je centen fluiten.
We wilden graag een paar dagen tot rust komen. Die rust hebben we niet gehad. Men begon al tussen 07:30-08:00 met herrie produceren. Er wordt momenteel een welness gebouwd (nieuw gebouw) en er zijn ook werkzaamheden binnen om de bar te renoveren. We schrokken helaas tot 2 maal toe wakker, waarna het geluid aan bleef houden.
Boek gedurende deze periode sowieso niet de Botticelli bruidssuite. Enkel glas staat voor 1:1 herrie van buiten naar binnen, plus was het ook nog eens We hebben hier extra veel voor betaald maar kregen dus een absolute flut service.
Bij het uitchecken hebben we onze ongenoegen geuit en we werd vanuit de receptie doodleuk gereageerd met "welke herrie?". Ronduit belachelijk en voor ons de eerste en laatste keer hier. Onacceptabel en ga dit opschalen naar onze credit maatschappelij (AMEX) om te zien of we nog recht hebben op een restitutie.