Beoordeeld op 9 maart 2020

Wij hebben wederom genoten van een heerlijk weekend verblijf in Kasteel Bloemendaal in Vaals. Het kasteel is omgeven door een prachtige kasteel tuin met eeuwenoude beuken en zeer oude Rhodondendrons. Ook vijvers en waterpartijen maken deel uit van de tuin. Wij hadden een werkelijk prachtige kamer met badkamer met inloopdouche en apart bad. Toilet is separaat op de gang v d kamer.Dit hotel is zeker één v d chiqere hotels van het v d Valk concern.,zeker gezien de gasten die er verbleven.Het ontbijt is van prima niveau en wordt geserveerd in één prachtige ruimtes die er zijn.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Erg genoten van zowel het hotel als het restaurant. Voor Valentijn verblijd met een heerlijk vijf gangen diner. Zeer goed bevallen. Net even beter. Fijne bediening, vriendelijk en alles liep gesmeerd. Restaurant leek vol te zitten. Gezellig. Prettig wijnarrangement. Het kasteel zelf is schitterend, afwisselend en fantastisch creatief ingericht. Elke ruimte foto-waardig. Erg smaakvol. Hotelkamer zeer smaakvol en warm. Badkamer met bubbelbad en stortdouche. Royaal en luxe. Flatscreen op de kamer, koffie/thee, een ontzettend lekkere tweepersoons boxspring met prettig beddengoed. Heerlijk geslapen. Uitgebreid, goed verzorgd ontbijtbuffet. Mooie kasteelomgeving. We hebben genoten. Hier kun je makkelijk aan wennen :)

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 7 februari 2020 via mobiele applicatie

Genoten van een verblijf in een Van der Valk hotel “kasteel Bloemendal”. Prachtig van binnen als buiten. Mooie kamers, heerlijke bedden en top ontbijt. Enige minpunt vind ik de badkamer. Hij is verder erg mooi maar er is niet goed over nagedacht. Toilet is als het ware in de doucheruimte. Toilet helemaal links, douche helemaal rechts maar zonder afvoer in het midden. Dus als je gedoucht hebt en je moet naar het toilet, staan je voeten in het water. Maar dat is dan ook het enige minpunt. Je kunt ook de douche overslaan en gaan liggen in het bubbelbad. Wij hadden helaas slecht weer. Maar toch erg genoten. Met 30 minuten ben je in Maastricht of Valkenburg.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020

Dit hotel van de Van der Valk groep is gelegen op 5km van het centrum van Aken en is de place to be voor een stijlvolle en rustgevende overnachting. Het hotel is ruim alsook de verzorgde ruime kamers in een mooie moderne stijl. Verder is er een kleine tuin en terras. Verder heeft het hotel een prachtige restaurant ruimte waar er één en al rust heerst, mede dank zij de zware tapijten, draperieën en geluidsdempende doeken. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en verzorgd. Verder kan men hier terecht voor een voortreffelijk diner met keuze uit verschillende menu's of a la carte en doet men niet moeilijk als men iets wil aanpassen.
De place to be voor een relax en culinaier weekendje.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 25 januari 2020

Verbleven van 22 t/m 24.1.2020 bij van der Valk's kasteel Bloemendaal in Vaals, alwaar wij al eens eerder verbleven. Een prima hotel. Prima kamer, goed groot bed, TV met vele zenders wo. Fox(sport), mogelijkheid tot zetten van koffie/thee en prima badkamer met inloopdouche en ligbad. Ingenieuze oplossing om douche en toilet te scheiden dmv. een schuifdeur, waarbij de toiletruimte wat krap is. Uitgebreid ontbijt met 'alles erop en eraan', vriendelijk personeel. Bij arrangement een high-wine waarbij kundige uitleg van de gepresenteerde wijnen. Kortom een prima hotel.

Datum van verblijf: januari 2020