“Uitsluitend een drankje gedronken”
Beoordeling van Cafe Restaurant Suisse

Cafe Restaurant Suisse
Geclassificeerd als nr. 17 van 37 Restaurants in Vaals
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitsluitend een drankje gedronken en bitterballen gegeten.
Zeer vriendelijke bediening, schoon sanitair, redelijke prijzen, leuke inrichting.
Geen lunch of diner gehad dus beoordeling is niet helemaal volledig.

Datum van bezoek: augustus 2020

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heel gewoontjes.
Ik had gevraagd om rekening te houden met een bepaald dieet en ik kreeg toch dingen voor geschoteld die ik niet mocht hebben, dat was jammer.

Datum van bezoek: juli 2020
18 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gelunched. Ik een heerlijke boeren omelet en mijn partner twee heerlijke kroketten met brood. Werd super mooi geserveerd. Bediening was zakelijk en heel efficiënt... al vroeg ik me wel af of de bediening wel plezier had in het werk.

Datum van bezoek: juli 2020
3 maart 2020 beoordeeld

Prima en mooi restaurant. Vriendelijke bediening, met 4 personen fijne avond gehad.
Maandmenu en overige menu s

Datum van bezoek: maart 2020
29 oktober 2019 beoordeeld

Tijdens ons weekend in Vaals hebben we hier 's middags een snack gegeten. Het broodje tonijn is super en de omelet een echte aanrader. Leuke veranda om te eten en de prijzen zijn zeker ok.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Cafe Restaurant Suisse bekeken, bekeken ook

In Cafe Restaurant Suisse geweest? Deel je ervaringen!