Vandaag geopend: 07:00 - 18:00

Meer info
vanaf 2.698,05 US$
Meer info
Beoordeeld op 8 juni 2021

Het drielandenpunt is super toeristisch geworden.. ook blij dat ze weer open zijn. Ga met de lift naar boven en maak foto's van de drie landen.

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 25 mei 2021 via mobiele applicatie

Het drielandenpunt in Vaals moet je ff geweest zijn, echt ff! Een toeristische plek, maar wel leuk natuurlijk drie landen op één punt. Wij parkeerden op een plek waarvan we dachten dat we er al waren. Moesten toen toch nog een stukje lopen, maar geen straf want het was een mooie route én mooi weer! Er was ook een toren waar je op kon klimmen voor een prikkie met mooi uitzicht, maar een stukje verderop lopen had je ook mooi uitzicht. Ook een restaurant en speelgelegenheid voor kids aanwezig.

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 8 mei 2021 via mobiele applicatie

Als je de toren beklimt heb je uitzicht op Nederland, Duitsland en België. Bij de horeca in België echt Vlaamse friet gegeten. Leuk dat je een gezinsfoto met iedereen in een ander land kan maken.

Datum van activiteit: mei 2021
Beoordeeld op 28 april 2021 via mobiele applicatie

Hoewel het op het punt zelf snel druk is en het bezoek niet heel lang duurt, toch wel een must-do wanneer je in de buurt bent.

De beklimming van de toren op de Vaalserberg is ook leuk om te doen en de mooie omgeving te zien.

Parkeren is goed te doen, zowel bij de toren als bij het Drielandenpunt.

Datum van activiteit: april 2021
Beoordeeld op 24 maart 2021 via mobiele applicatie

Enigzins teleurstellend. Je moet er geweest zijn. Maar alles bij elkaar ziet het er wat troosteloos uit. Dan zijn er veel mooiere plekken in het Heuvelland. Het leukst vonden we de opvallende camper die toevallig op de parkeerplaats stond. Mischien dat het wanneer de corona maatregelen afgeschaald zijn het weer wat levendiger is.

Datum van activiteit: maart 2021