Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 15 augustus 2023 via mobiele applicatie

Waardeloze jeugdherberg welke zich presenteert als 4 sterrenhotel. Geen airco, geen minibar, zelfs geen flesje water, zeer bedompte kamer. Op de vraag bij de receptie of er beter geventileerde kamers zijn volgde de reactie dat ik een ventilator kon lenen.

Bij aankomst moest ik bovendien 3,50 aan ‘service charge’ betalen voor ‘snel internel’ en energiekosten (medio aug 23, dus lang nadat energiekosten sterk zijn gedaald). Bizarre ervaring. Wordt tijd dat dit hotel wordt gekocht door investeerder/keten die orde op zaken gaat stellen.

Heeft helemaal niks te maken met een vier sterren ervaring.

Kamertip: Boek ergens anders
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 augustus 2023

Mooi hotel prachtige ligging en mooie ruime kamers. Vriendelijke ontvangst tijden een kort verblijf van 2 nachten. 1 avond diner en prima in orde goede portie en een nette prijs. Ontbijt zeer uitgebreid en met alles denken aan duurzaam alles zonder schadelijke verpakking. Je moet wel buitenom naar het kasteel lopen.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 14 augustus 2023 via mobiele applicatie

Met 5 vrienden 2 kamers geboekt. Een 2 en 3 persoons.

Het hotel heeft een geweldige uitstraling en top ligging. De ontvangst was uiterst vriendelijk. Het is een heel groot hotel en het kan zijn dat er even gewandeld moet worden naar de ruime en schone kamers.

De hotelbar is aan te bevelen. Heel gezellig.

Ontbijt is perfect en uitgebreid.

Maar een groot minpunt is dat zij een 3 persoonskamer aanbieden die geen 3 persoonskamer is. Het is een 2 persoons met een campingbedje. Er stonden 2 water en wijnglazen, 2 badjassen, 2x koffie en thee. Een camping bedje voor iemand van 95 kg is geen optie en zeker niet in een toptitel. Een lang verhaal kort…. Uiteindelijk moest een van ons in een aparte kamer slapen wat een goed alternatief was mits de communicatie hierover goed was geweest. Niet via de nachtportier ( hoe weet die goede man nu wie wie is ?). Maar had even naar de hoofdboeker gebeld of een notitie op de kamer achtergelaten……

En bied geen 3 persoonskamer kamer meer aan als er geen goede bedden voor zijn.

Uiteindelijk werden wij door de uiterst vriendelijke en correcte manager, na een onnodige discussie met een gratis ontbijt gecompenseerd.

Beoordeeld op 10 augustus 2023

Prachtig hotel in een mooie groene rustige omgeving. Het avonddiner in hun restaurant was subliem voor de smaakpapillen, met dank aan de vrouwelijke chef. Erg professioneel personeel bij de bediening en uitstekende uitleg bij de geserveerde gerechten. Ondanks het druilerige weer was dit hotel een oase van rust. Ook het vermaarde BB- ontbijt stemt je blij : ruime keuze aan ultra verse waren, met zeer attente diensters. Wij gaan zeker terug voor een 3 daags-verblijf in de herfstmaanden.

Beoordeeld op 7 augustus 2023

Mooi hotel.

Kamers zijn netjes en schoon. Jammer dat er geen koelkast was waar je koud drinken in kon bewaren. Wij waren er in een periode dat het niet warm was (ongeveer 17-18 graden buiten), toch was de kamer erg warm. We hadden de ventilator echt nodig. En dat terwijl wij het normaliter niet snel warm hebben.

Zwembad en sauna zijn prima. Ook netjes onderhouden.

Ontbijt is uitgebreid, met heerlijk brood. Wat ik minder hygiënisch vond, is dat er geen losse boterkuipjes waren, maar je een stukje boter uit een botervloot moest halen. Jam idem.

We hebben ook gegeten in het restaurant. Eten was van goede kwaliteit. Een drankje kun je nuttigen in het café/ de hotelbar.

Ook de omgeving is mooi. We hebben hier helaas niet volledig van kunnen genieten, omdat het erg slecht weer was.
Leuke uitjes in de buurt te doen, zoals een dagje Maastricht of Valkenburg (hier is het bezoeken van de Steenkolenmijn een aanrader). Ook verschillende musea in de buurt (aanrader is het Therme museum in Heerlen). Het Drielandenpunt is ook in de buurt, maar dit is een troosteloze bedoening.

Zeker het bezoeken waard. Wij komen er misschien nog een keer terug.