Beoordeeld op 7 augustus 2023

Mooi hotel.

Kamers zijn netjes en schoon. Jammer dat er geen koelkast was waar je koud drinken in kon bewaren. Wij waren er in een periode dat het niet warm was (ongeveer 17-18 graden buiten), toch was de kamer erg warm. We hadden de ventilator echt nodig. En dat terwijl wij het normaliter niet snel warm hebben.

Zwembad en sauna zijn prima. Ook netjes onderhouden.

Ontbijt is uitgebreid, met heerlijk brood. Wat ik minder hygiënisch vond, is dat er geen losse boterkuipjes waren, maar je een stukje boter uit een botervloot moest halen. Jam idem.

We hebben ook gegeten in het restaurant. Eten was van goede kwaliteit. Een drankje kun je nuttigen in het café/ de hotelbar.

Ook de omgeving is mooi. We hebben hier helaas niet volledig van kunnen genieten, omdat het erg slecht weer was.
Leuke uitjes in de buurt te doen, zoals een dagje Maastricht of Valkenburg (hier is het bezoeken van de Steenkolenmijn een aanrader). Ook verschillende musea in de buurt (aanrader is het Therme museum in Heerlen). Het Drielandenpunt is ook in de buurt, maar dit is een troosteloze bedoening.

Zeker het bezoeken waard. Wij komen er misschien nog een keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 25 juli 2023

Zeer professionele en vriendelijke ontvangst. Kamers met voldoende comfort. We mochten ook genieten van een goede bistro en een goed restaurant met kwaliteitsvolle keuken. Het ontbijt was uitgebreid. Eén minpuntje: wanneer gaan hotels stoppen met roerei aan te bieden op basis van een smakeloos en droog eierpoeder. Een spiegelei was niet mogelijk maar er was wel een alternatief : een zacht gekookt eitje.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 20 juli 2023

Een prachtige locatie en een fantastische kamer (deluxe tweepersoons kamer met balkon). Zeer sfeervolle ontbijt zaal en ook restaurant en bistro.
Helaas was WiFi van het jaar 0. Het excuus hiervoor is niet meer van deze tijd: afgelegen buitengebied, erg druk en veel gasten die inloggen.
Zeker aan te bevelen, maar als je WiFi echt nodig hebt, dan moet je hier niet heen gaan

Kamertip: Als je WiFi nodig hebt, moet je hier niet zijn
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 6 april 2023

Diner genoten in restaurant de oude Watermolen. Prima verzorgd, mooie zit, goede bediening. Wij hebben in de serre gezeten, er is ook een aangrenzend gedeelte in de oude Molen. Zie de foto's voor het eten.

Datum van verblijf: april 2023
MaryLoes Baur, General Manager van Bilderberg Kasteel Vaalsbroek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2023

Dank je wel voor je mooie review, wat fijn te lezen dat jullie genoten hebben, kom vooral nog eens terug!

Beoordeeld op 19 februari 2023 via mobiele applicatie

eendagse conferentie gehad hier, goede meetingroom en lekkere snacks in de pauzes. Goed restaurant, goede lunch. Diner was in een bijgebouw. Het diner was prima, service ook, het personeel deed zijn best. Laadpalen aanwezig voor opladen elctrische autos. Al met al een prima verblijf hier.

Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Reisde voor zaken
MaryLoes Baur, General Manager van Bilderberg Kasteel Vaalsbroek, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2023

Dank voor de review heer Moormann, fijn dat u een goede conferentie heeft gehad! De diners voor onze zakelijke gasten vinden meestal plaats in het kasteel echter in ons hotel hebben we ook een restaurant waar u heerlijk kunt dineren, misschien een tip voor de volgende keer ? hartelijke groet, MaryLoes Baur