Gratis annuleren tot 17/02/23
Priceline
Gratis annuleren tot 17/02/23
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vio.com
Expedia.comUS$ 128
Hotels.comUS$ 128
Trip.comUS$ 149
Beoordeeld op 17 oktober 2022

Zowel de communicatie met Wout van het hotel vooraf als de ontvangst door Astrid waren voortreffelijk. Een mooie kamer en goed ontbijt in een mooie omgeving. Ook fijn dat je op locatie in het hotel kunt dineren.

Beoordeeld op 17 oktober 2022

We hebben een prachtig verblijf in het hotel gehad. De locatie en het hotel zijn prachtig. Het ontbijt was perfect met een uitgebreide keuze aan buffetten.. Het welness-centrum was erg leuk. Het zwembadwater is wat te koud.

Beoordeeld op 11 oktober 2022

Een perfecte plek om als basis te hebben om bezienswaardigheden in de omgeving te bezoeken. Het kasteel is perfect, de kamer zijn ruim genoeg. Het eten is van een zeer goede kwaliteit. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam. De spa faciliteiten zijn perfect. Het zwembad is goed onderhouden en schoon

Beoordeeld op 7 oktober 2022

goed hotel maar helaas minder geschikt voor mensen op leeftijd die overigens niets mankeren.
het toilet is zo laag dat het zelfs voor niet hulpbehoevende mensen bijna onmogelijk is om op te staan waar nog bijkomt dat het (vrij kleine) toilet midden in de badkamer staat waardoor zelfs een klein steuntje onmogelijk is

Beoordeeld op 3 oktober 2022

De service, het eten en de locatie is goed. De kamers zijn echter op diverse punten gedateerd. Voor het bedrag mag je een betere kamer verwachten.
De welness is goed, maar ligt vreemd gesitueerd, je moet dan eerst langs allerlei vergaderzalen.