“Echte Italiaan”

Ristorante Pizzeria Mari e Monti
Geclassificeerd als nr. 4 van 36 Restaurants in Vaals
19 maart 2020 beoordeeld

We zijn hier al eerder geweest op aanbeveling van vrienden en waren altijd zeer tevreden, ik raad echter aan vooraf te reserveren als je zeker wil zijn van een plaatsje. Zaterdags voor de Corona-sluiting hebben wij daar met vrienden gegeten. De uitbaters zijn echte Italianen. Ik heb van te voren gebeld of de reservering nog doorging, ze waren erg bezorgd maar de reservering ging door want men wilde niemand teleur stellen, men had er echter gemengde gevoelens bij dat merkte ik wel.
We hebben, zoals altijd, heerlijk gegeten. Met name de pasta vindt ik lekker, simpel met knoflook en groene pepers. De gevulde sardines en de Scaloppina alla
Parmigiana wil ik van harte aanbevelen. Zeer hartelijke mensen, wanneer het rustig is begint de eigenaar soms spontaan te zingen. Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

We vierden de verjaardag van onze moeder hier.
Wat werden we in de watten gelegd en wat hebben we gesmuld!
Het was bijna een wedstrijdje aan tafel over wie het lekkerste besteld had :)

We komen zeker terug om nog meer uit jullie keuken te proeven!

Datum van bezoek: februari 2020
31 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Wij hadden met ons vieren pizza en pasta, daarna dessert. Erg vriendelijke bediening en goede service. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020
11 december 2019 beoordeeld

De bediening is super gastvrij en vriendelijk het eten is er heerlijk prijs kwaliteit goed
Het is er gezellig en ook aan te bevelen voor een groep
We komen er graag zowel met vrienden familie als even vlug voor een maaltijd

Datum van bezoek: december 2019
24 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 personen wezen eten. 2x pizza en 3 verschillende soorten pasta gehad en alles was even heerlijk. Ook de tapenade bij de broodjes was super lekker. Als toetje citroensorbet en tartufo. De tartufo was niet zelfgemaakt, maar toch ook lekker. De citroen sorbet was ook heel goed.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Ristorante Pizzeria Mari e Monti bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria Mari e Monti geweest? Deel je ervaringen!